105 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BIM Januari

Spännande det här!! 12/1 MammaMu2010 (26 år 2:a försöket 2:a barnet) 14/1 phi87(24år, 2:a försöket efter mf, 2:a barnet) 19/1 Vickysiita (22år,1:a försöket, 1:a Barnet) 20/1 BexochFredrik (1:a försöket efter abort v.14, 2:a barnet) 20/1 amorvincitomnia (1:a försöket, 1:a barnet) 21/1 Linosh (1:a för...
av amorvincitomnia
16 jan 2012, 22:09

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM Januari
Svar: 558
Visningar: 33788

Re: BIM Januari

Hej!
Jag och min man har äntligen börjat försöka! Jag har BIM 20 januari, bara några dagar kvar....
Är ny på det här, ska jag skriva in mig listan??
av amorvincitomnia
16 jan 2012, 21:14

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM Januari
Svar: 558
Visningar: 33788

Re: Rosa/ljusljusröda flytningar

Jag trodde nidblödningar var rent blod, som mensen typ. Men det kanske kan te sig olika... Idag är det lite mer rött.. vi får se var det tar vägen. På fredag ska jag göra ett test. Håller tummarna!!
Vad är spottings?
av amorvincitomnia
16 jan 2012, 20:50

Kategori: Bli gravid
Tråd: Rosa/ljusljusröda flytningar
Svar: 9
Visningar: 60766

Rosa/ljusljusröda flytningar

Jag hade ägglossning för ungefär en vecka sen, och min mens kommer (förhoppningsvis inte) om en vecka. Jag har under några dagar nu (från och till) haft en rosa eller ljusljus röd flytning. Vad kan det vara? Har aldrig haft det innan... Har ni erfarenhet?
av amorvincitomnia
14 jan 2012, 22:26

Tråd: Rosa/ljusljusröda flytningar
Svar: 9
Visningar: 60766

ÄL-värk

Jag känner alltid av när jag har ÄL. Det känns som håll längre ner i magen, på sidorna..Men jag vet inte hur jag tar tillvara på det här? Är det någon som vet var någonstans ägget är när man känner av ÄL-värk? Är det när äggstockarna släpper ägget, eller när ägget vandrar genom äggledarna? Känner mi...
av amorvincitomnia
14 jan 2012, 22:18

Kategori: Ägglossning
Tråd: ÄL-värk
Svar: 2
Visningar: 1888

Re: nja....ska vi eller inte?!

Känner igen det där resonemanget väldigt väl! Jag är 22 och min sambo 25. Vi började prata för nåt år sedan, men bestämde oss då för att vänta tills jag är färdigutbildad (är klar om ett 1½år). Men i våras hade jag troligtvis ett mkt tidigt missfall, och vi började prata lite mer seriöst, om hur vi ...
av amorvincitomnia
13 maj 2009, 11:57

Tråd: nja....ska vi eller inte?!
Svar: 4
Visningar: 383

Re: Jag skulle vilja ha lite råd från andra!

Känner igen mig... Ska man vänta eller inte.... Jag och min sambo har ett bra tag pratat om barn och är väldigt sugna båda två. Men visst säger förståndet längst in att det skulle vara bäst om man väntade tills jag är klar med min utbildning, har jobb och vi bor i hus.... Vi vet inte hur vi ska göra...
av amorvincitomnia
28 apr 2009, 20:32

Tråd: Jag skulle vilja ha lite råd från andra!
Svar: 6
Visningar: 823

Re: Jaaaa!!!

GRATTIS!!! lycka till med allt!
av amorvincitomnia
21 apr 2009, 10:01

Kategori: Gravid forum
Tråd: Jaaaa!!!
Svar: 28
Visningar: 1536

Re: Förlovad!!

hehe, jaha! Ja vi har inte heller egentligen råd att gifta oss inom ett år... (eller vi har, men tror att pengarna kommer läggas på barn eller hus) Det känns ändå bra att man är förlovad,.. Känns lite mer definitivt än bara sambos... Du får försöka övertala honom i smyg? hehe.. Nä det är inte kul at...
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 12:33

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Förlovad!!
Svar: 14
Visningar: 1106

Re: Förlovad!!

Tack tack återigen :P TheaPhea: Det kommer!! Jag tror jag är mer avundsjuk på dig som har en bulle i ugnen :P hihi.. Men vi gjorde det tillsammans faktskt. Vi hade nämligen pratat om att göra våra ringar själva, då jag håller på med silverlera. Så blev det med, väldigt kul att ha gjort sina ringar s...
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 12:13

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Förlovad!!
Svar: 14
Visningar: 1106
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning