105 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Har bestämt oss.

Ja absolut!
Måste egentligen plugga verkligen, men man fastnar verkligen här jämt... Finns så mkt kul att läsa om och fundera kring hehe..
Ja vi hörs säkert imorn :P
ha de gott! o lycka till!
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 11:27

Kategori: Bli gravid
Tråd: Har bestämt oss.
Svar: 15
Visningar: 1065

Pluggar till lärare och har till sommaren 1½ år kvar... Så det kan ju hända att man inte ens får barn innan jag är klar.. Men får jag som jag vill så får jag barn till nästa sommar och har då en termin kvar i skolan när jag kommer tillbaka, vilket känns okej.... Men det kan ju ta lång tid innan det ...
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 11:06

Ja det är helt sjuuuukt vad många gravidmagar och barnvagnar man ser när man är i planera-barn-tankar!! Blir lite smått galen ibland:P Nej, gick på p-piller för några år sen, testade nog alla sorter som fanns... men nej, funkade inte alls... Så vi har fått köra med herr kondom.. Vilket vi snart slip...
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 10:51

Re: Förlovad!!

Tusen tack alla goingar!!
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 10:31

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Förlovad!!
Svar: 14
Visningar: 1106

Jag är med 22 år, och vi planerar barn.... Kan dock inte börja än, eftersom jag håller på att trappa ut en farlig medicin, och hoppas på att kunna vara utan den... Kommer ta någon månad minst innan vi får börja...

Vad gör du på dagarna??
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 09:39

Förlovad!!

Jag och min sambo förlovade oss i fredags (17/4-09) i solnedgången! Det var sååå romantiskt!!

Var bara tvungen att få skrika ut det :P Är världens lyckligaste!
av amorvincitomnia
20 apr 2009, 09:13

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Förlovad!!
Svar: 14
Visningar: 1106

Re: YES!!!...eller??

Får bara bätter och positivare bild hela tiden,, härligt :P

Hur tidigt gör man ultraljudet för att kolla ifall barnet har missbildningar då? Har man fortfarande ett val att göra abort då?? Jag tänker ifall det ser riktigt allvarligt ut då...
av amorvincitomnia
19 apr 2009, 10:22

Tråd: YES!!!...eller??
Svar: 11
Visningar: 1361

Re: Lång väntan framför oss...

Självklart är du välkommen!!! Jag har varit i din sits, då jag och min sambo hade tänkt att vänta tills jag hade gått klart högskolan och fått jobb och vi hade skaffat hus etc.... Jag är nu 22 och min sambo 25, jag har 1½ år kvar på min utbildning. För drygt en månadsen var jag helt hundra på att ja...
av amorvincitomnia
17 apr 2009, 16:21

Kategori: Nykomling
Tråd: Lång väntan framför oss...
Svar: 5
Visningar: 438

Så du kan liksom pusta ut över att iaf inte dina mediciner har påverkat på något sätt nu då om jag fattar rätt? Det måste vara otrologt skönt att veta, Grattis!!:) Men om barnet skulle ha allvarliga missbildningar, vad har man då för val? Du har kommit över halvvägs nu, va skönt för dig! Längtar så ...
av amorvincitomnia
17 apr 2009, 14:46

Det är ju bra! Nu pratade vi inte så mkt om fosterskador, utan mest om att jag skulle trappa ner medicinen... Men vet du om man kan se om det har blivit några biverkningar på barnet innan det är fött, genom ultraljud och tester... Eller kan man inte pusta ut förrän barnet är ute och konstaterat fris...
av amorvincitomnia
17 apr 2009, 12:14

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning