105 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Någon som känner igen sig?

Ja, det är fruktansvärt hemskt... Vet inte hur tillförlitlig den siffran var, men tror jag hört det innan... Fast det var "bara" 15% av de graviditeter som mamman vet om som slutar i missfall, och då är det vanligast innan v.13 eller vad det är.. Men ändå. Först kanske man har svårt att bl...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 20:29

Kategori: Bli gravid
Tråd: Någon som känner igen sig?
Svar: 3
Visningar: 403

Re: Ni mellan 20 och 25 som är/vill bli gravida, se hit!

Hej! Jag är 22 och min sambo är 25, vi har bestämt oss för att börja försöka snart.. Måste bara ändra om min medicinering först... Min sambo har fast jobb (bra lön), medan jag pluggar... Så ekonomin kommer nog gå bra:) Är så grymt sugen på bäbis, men har hela tiden tänkt att man måste vänta till eft...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 20:16

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Ni mellan 20 och 25 som är/vill bli gravida, se hit!
Svar: 381
Visningar: 26189

Re: Unga som försöker...

Hej alla glada!
Jag är 22 och min sambo är 25, och vi ska börja försöka nu snart.. :) Ska bli såå kul!
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 19:56

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Unga som försöker...
Svar: 568
Visningar: 26161

Re: **BIM Mars**

Jaha, vad logiskt! Tack så mkt då vet jag det :P Ja troligtvis är det väl mensen. Men jag har aldrig haft något liknande. Jag brukar känna av flera dagar innan mensen ska komma, och när den kommer så så kommer den rejält och sen blöder jag massor i en vecka minst. Därför jag är lite orolig, eftersom...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 17:09

Tråd: **BIM Mars**
Svar: 603
Visningar: 36815

Re: **BIM Mars**

Jag är sen i min mens (skulle kommit 16 mars), men visar negativt på testerna... Vet inte vad man ska tro... Har haft brrunaktiga flytningar sen i förrgår från och till, men de har börjat tillta idag... Vet inte vad det är? Skulle tro att det var världens konstigaste mens, men jag har alltid såååå o...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 16:47

Tråd: **BIM Mars**
Svar: 603
Visningar: 36815

Re: Jag fattar igenting = ÄL TEST?

Jag som är helt grön på området hänger inte riktigt med i det här med ÄL-stickor... Tiden man kan bli gravid är då man fått ägglossning och 24 timmar frammåt tills ägget dör...? Det är väl detta dygnet ÄL-stickorna mäter att man har ÄL? Men man kan väl öka chanserna att bli gravid genom att ha sex d...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 16:37

Tråd: Jag fattar igenting = ÄL TEST?
Svar: 18
Visningar: 2463

Re: Vi som ska börja försöka 2009!

Jag och min sambo ska också börja försöka nu i år!! :) Måste bara fixa till min medicinering, eftersom den kan vara farlig för foster... Är sen i min mens denna månad, men då jag gjort tre test som visat negativt och haft lite bruna flytningar så antar jag att jag bara oroar mig och det är därför me...
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 10:19

Tråd: Vi som ska börja försöka 2009!
Svar: 829
Visningar: 41190

Någon som känner igen sig?

Vet fortfarande inte om jag är gravid eller ej. Tre test har visat negativt, men kanske kan vara för tidigt att testa... Min senaste mens börjande 16 februari. I helgen hade jag en liten liten blödning (ev. nidblödning). Men sen iförrgårkväll så har jag haft en svagt brun flytning fram och tillbaka....
av amorvincitomnia
18 mar 2009, 09:05

Tråd: Någon som känner igen sig?
Svar: 3
Visningar: 403

Re: Livrädd!!

Är det så?? Det är helt underbart lugnande nyheter isåfall!! Tack :D
av amorvincitomnia
17 mar 2009, 16:48

Tråd: Livrädd!!
Svar: 13
Visningar: 901

Re: Livrädd!!

Idag fick jag tag på barnmorskan...Nästa tid hos läkaren var inte förrän mitten av april.. Så fick ringa min vanliga läkare och det bästa jag kunde få var en telefontid på torsdag... Oavsett om jag är gravid eller ej, så måste jag få diskutera min medicinering. Jag och min sambo har haft många djupa...
av amorvincitomnia
17 mar 2009, 16:28

Tråd: Livrädd!!
Svar: 13
Visningar: 901
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning