35 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Arbetsnamn eller smeknamn på magen - vad kallar ni er mage?

Magen heter inget alls, men h*n som ligger i där kallar jag för Filuren. Min lillebror brukade bygga små som han kallade - Filurer av Legogubbarnas ben och på benen satte han en 2:a takbit (hoppas ni förstår vad jag pratar om) och vips så va det en Filur. Då va han kanske tre år gammal och underbart...
av AndyP
07 jun 2009, 23:35

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Arbetsnamn eller smeknamn på magen - vad kallar ni er mage?
Svar: 32
Visningar: 3326

Re: Magbilder för novembermammornna

Provar igen!
av AndyP
07 jun 2009, 23:29

Kategori: Novembermammor 2009
Tråd: Magbilder för novembermammornna
Svar: 114
Visningar: 8023

Re: Novembermammornas åkommor!

Hannaa: Det är jätte jobbigt! Man blir så seg och tappar orken och blir irriterad och otrevlig för ingenting. Jag har tagit Panodil nr det varit olidligt, men försöker att vara utan så gott det går. Duschar och lägger mig ett tag o försöker sova bort den ist. Fungerar ibland... Vill inte proppa i mi...
av AndyP
05 jun 2009, 15:53

Tråd: Novembermammornas åkommor!
Svar: 277
Visningar: 12582

Det går verkligen inte att lägga upp bilden! Den är för stor, trots att jag beskärt den.
av AndyP
05 jun 2009, 14:28

Här kommer min mage =) På morgonen i v 17+3. Den går inte riktigt att dölja längre och jag har slutat försöka, då jag tycker det vackraste som finns är när man framhäver sin fina gravidmage =) Gjorde ultraljud i onsdags och vi satt som fågelholkar båda två. Helt fantastiskt att se den lilla filuren!...
av AndyP
05 jun 2009, 14:25

Re: Novembermammornas åkommor!

Någon mer som väldigt ofta har spänningshuvudvärk? Vet inte om det beror på väderförändringar (var redan innan graviditeten väldigt känslig för tryck i luften vi regn o sånt), hur mitt förhållande till min sambo ser ut eller om det är pga allt illamående o att jag inte får i mig den mat jag ska. Har...
av AndyP
05 jun 2009, 14:07

Tråd: Novembermammornas åkommor!
Svar: 277
Visningar: 12582

Hur lägger man in en bild?
av AndyP
04 jun 2009, 23:46

Re: Duo/kombi eller sulky eller va tusan dom heter...

Fast i Gtb så har dom en återförsäljare,så där kan jag klämma o känna, plus semester med sambo o sånt =)
av AndyP
04 jun 2009, 16:27

Kategori: Shopping
Tråd: Duo/kombi eller sulky eller va tusan dom heter...
Svar: 12
Visningar: 4021

Re: Duo/kombi eller sulky eller va tusan dom heter...

Just nu lutar det åt en Kronan eller Cresent Classic. Båda verkar stabila och bra barnvagnar som klarar skogen, elljusspåret i snöslask o sånt där som är viktigt för vår familj. Får diskutera med sambon också....han vill nog också vara med och bestämma. Lite sugen på att åka o provköra Kronan och pl...
av AndyP
04 jun 2009, 14:49

Duo/kombi eller sulky eller va tusan dom heter...

Vilken typ av vagn ska du ha? Pratade med några idag som hade en son på 14 mån o han hade en Brio sulky. Dom hade köpt en billig liggvagn innan och visste av erfarenhet sa dom att man inte vill använda liggvagnen så länge för de är så tunga o klumpiga att köra, så då la de hellre pengar på en sulky....
av AndyP
31 maj 2009, 12:46

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning