35 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Fråga till er som blivit oplanerat gravida (låångt)

Min sambo jobbar jätte,jätte mycket och frilansar...vilket naturligtvis är lite otryggt, speciellt i dessa dagar. Det han känner är att dt skulle vara tryggt om jag hade ett jobb att gå tillbaka till, att få bättre föräldrapenning från osv. Så som han känner nu är att allt hänger på hans inkomst, so...
av AndyP
07 maj 2009, 12:24

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Fråga till er som blivit oplanerat gravida (låångt)
Svar: 37
Visningar: 3933

Re: Novembermammornas BF

Hej allihopa! Jag vill också vara med! Hur mår ni? Jag mår toppen nu, mitt 1½ månaders långa dygnet runt illamående verkar ha släppt, inget på 4 dagar nu *peppar,peppar* Lilla pyret har dock haft verkstad i magen: massa snickrande, sågande och svetsande där inne. men men, h*n ska ju bo där i 5½ måna...
av AndyP
07 maj 2009, 12:12

Kategori: Novembermammor 2009
Tråd: Novembermammornas BF
Svar: 270
Visningar: 13228

Fråga till er som blivit oplanerat gravida (låångt)

...precis som jag....eller nja, det kom inte som en stor chock direkt men va heller inget vi planerade med just nu. Såhär ligger det till: Jag blir 30 till hösten, min sambo sen 5 år tillbaka fyller 25 år på måndag. Jag har nu till sommaren klarat av mitt första år på en tre årig Universitetsutbildn...
av AndyP
07 maj 2009, 11:51

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Fråga till er som blivit oplanerat gravida (låångt)
Svar: 37
Visningar: 3933

Medlemmar från Karlstad?

Går det inte att söka på det någonstanns? Vad jag ser så kan man bara söka medlemmar på deras namn och inget mer.
av AndyP
02 maj 2009, 12:12

Kategori: Nykomling
Tråd: Medlemmar från Karlstad?
Svar: 11
Visningar: 463

Kan jag äta Canneloni?

Kan inte sluta tänka på min pojkväns underbart goda Canneloni (pastarullar fyllda med parmaskinka och Buffelmozzarella, täckta med tomatsås och in i ugnen i 20 min och 225 grader). Är tillagningen tillräckligt för att döda bakterierna? Är såååå himla sugen på detta!! Sen undrar jag hur man gör för a...
av AndyP
28 apr 2009, 14:12

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Kan jag äta Canneloni?
Svar: 2
Visningar: 799
Föregående

Återgå till avancerad sökning