48 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Februarimammor 2010

det är helt fantastiskt att vi skall ha bebisar i februari :D är så glad, men jag är så himla orolig för att få missfall! är bara 20 så statisktiskt sett så är det ju ingen fara, men jag är så nojjig ändå... skall på min första läkarkontroll den 13/7, längtar sååå mycket! :D
av birtles
07 jul 2009, 19:42

Kategori: Februarimammor 2010
Tråd: Februarimammor 2010
Svar: 2810
Visningar: 177827

Re: Rökning

Jag förstår er som inte kan sluta, är själv både rökare och snusare, så jag hade alltid nikotin i kroppen. men när jag plussade i vecka 3 valde jag att lägga ned det direkt.. jag började med oniko.. det är ju både nikotin och tobaksfritt. det är gjort av typ havre och kakao, men smakar verkligen rik...
av birtles
11 jun 2009, 07:44

Kategori: Gravid forum
Tråd: Rökning
Svar: 22
Visningar: 1885

Re: **BIM JUNI**

Tack gulliga ni!! jag vet inte om jag har så mycket symptom.. kissar rätt mycket, har lite pirr i magen (men det kan ju bero på att jag är så glad), sen har jag lite yrsel ibland.. mycket mer än så är det inte.. när jag var skenis så hade jag alla möjliga symptom men nu har jag typ inga.. men ett pl...
av birtles
02 jun 2009, 21:24

Kategori: Bli gravid
Tråd: **BIM JUNI**
Svar: 899
Visningar: 66195

Re: Kan test med fel på ge svagt rosa streck???

tack :D känns superhärligt, och lite konstigt. nu har jag lagt ifrån mig all tobak jag äger :D haha
av birtles
01 jun 2009, 13:13

Tråd: Kan test med fel på ge svagt rosa streck???
Svar: 36
Visningar: 2981

Jag är gravid!!!
av birtles
01 jun 2009, 12:38

Re: Några från Göteborgsområdet som försöker bli/är gravida?

jag har plussat!!! :D
av birtles
01 jun 2009, 11:18

Tråd: Några från Göteborgsområdet som försöker bli/är gravida?
Svar: 31
Visningar: 1800

Jag har plussat!!!! jag är gravid!!! :D Jag tog ett grav test från cb för tre dagar sedan, då blev det ett "spökstreck". min sambo såg inte strecket, men jag gjorde det! igår tog jag ett test från rfsu, jag såg det, men det var verkligen svagt alltså!! men idag fick jag ett fint plus från ...
av birtles
01 jun 2009, 11:11

Jag har faktiskt också fått ett konstigt streck på mitt clearblue test. Gjorde det igårkväll och det blev ett JÄÄÄÄTTEsvagt andra streck. vågade inte tolka det som plus, för det var väldigt svagt alltså (men det var där!!).. får ta och prova igen snart, bim är om några dagar, men man vågar ju inte r...
av birtles
31 maj 2009, 16:09

Re: Kasper är här!

grattis, vad fin han är!!!
av birtles
28 maj 2009, 12:28

Kategori: Majmammor 2009
Tråd: Kasper är här!
Svar: 12
Visningar: 1427

idag har jag inte känt av någonting, jättetråkigt. fast senast jag hade alla möjliga symptom så var jag skenis.. jag hoppas på att det är en liten där inne ändå. :)
av birtles
28 maj 2009, 11:51

Nästa

Återgå till avancerad sökning