48 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Äntligen!

ÅÅÅÅH Grattis!!!

Jag har min mens nu, och skall försöka direkt när den är över. har hittat en sida som man kan få sms när man skall ha ägglossning så både jag och killen får varsitt när det är dags att ligga i extra mycket:) hoppas på plus till månadsskiftet...
av birtles
09 maj 2009, 14:18

Kategori: Bli gravid
Tråd: Äntligen!
Svar: 15
Visningar: 1087

Re: Behöver hjälp att övertyga honom...

Barnet får en lekkamrat, samt får lära sig att känna ansvar, Ni får mer tid för er själva (min teori!!) för att barnet inte ständigt söker uppmärksamhet hos er, utan lika gärna leker med sitt syskon. det blir lättare för barnen att lära sig sova i sin egen säng för att de hela tiden har folk omkring...
av birtles
08 maj 2009, 23:52

Tråd: Behöver hjälp att övertyga honom...
Svar: 13
Visningar: 1113

Re: Vi som önskar få i början av 2010

AmandaM - Såg på din blogg att du varit i gräfsnäs.. bor du där eller? bor nämligen i Alingsås.. :)
av birtles
07 maj 2009, 21:42

Tråd: Vi som önskar få i början av 2010
Svar: 39
Visningar: 2297

Re: Vi som önskar få i början av 2010

Jag är med! Skall "jobbas på" intensivt nu denna månaden, hoppas att ägglossningen kommit igång efter p-ringen (mensen är än sålänge 4 dagar sen - och ja, jag har testat mig, det blev inget plus..) vill ha bebis nu, nu nuuu! :D
av birtles
07 maj 2009, 21:37

Tråd: Vi som önskar få i början av 2010
Svar: 39
Visningar: 2297

oregelbunden mens och ägglossning??

Hej alla! heter victoria, är 20 år och är ny här på minbebis. Grattis till alla gravida och nyblivna mammor där ute! min mens är sen fyra dagar nu, har haft massa symptom bla. trötthet, "mensvärk" yrsel, ökad temperatur på kvällarna, konstiga drömmar.. symptomen har pågått ungefär en vecka...
av birtles
07 maj 2009, 18:09

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: oregelbunden mens och ägglossning??
Svar: 0
Visningar: 446

Re: Hur många dagar efter Bmi plussa ni om ni fått - innan?

Jag är på BIM + 3, testade senast på dagen då jag borde fått min mens.. känner av en massa gravidsymptom t.ex: det började med väldigt ömma bröstvårtor för en och en halv vecka sedan (ömheten är borta, men brösten är fylligare!) molande värk (liknande mensvärk) som kommer och går och har gjort det i...
av birtles
06 maj 2009, 22:29

Kategori: Gravid forum
Tråd: Hur många dagar efter Bmi plussa ni om ni fått - innan?
Svar: 1
Visningar: 811

Re: Vilken nationalitet kommer din bebis ha?

Intressant tråd! haha :) Vi har inte plussat ännu men misstänker grav. och kommer att försöka intensivt tills vi lyckas. Men när det blir så kommer det att bli en riktigt go blandning! Jag är 50% engelsk,, 25% svensk, 25% iranier Min fästman är 50% grek och 50% svensk Så vårat barn kommer att bli......
av birtles
05 maj 2009, 19:04

Kategori: Gravid forum
Tråd: Vilken nationalitet kommer din bebis ha?
Svar: 127
Visningar: 11634

Re: vilken månad bäst att få barn?

Jag väntar tyvärr inte ännu, men planerar, skall försöka från och med nu. Men jag vill ha i mars-april-maj.. Det är bra månader tycker jag. Man slipper gå höggravid under sommaren, kan dessutom lyckas gå ned i vikt en hel del till sommaren, återhämta sig, kan vara ute mycket med barnvagnen utan att ...
av birtles
03 maj 2009, 18:49

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: vilken månad bäst att få barn?
Svar: 34
Visningar: 12550
Föregående

Återgå till avancerad sökning