24 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Vi som ska börja försöka 2009!

Hej. Är också ganska ny på minbebis. Verklige en beroendeframkallande sida :P Har följt tråden och det har tagit ett tag. hehe. Sitter och väntar på bim. borde ha den nu till helgen eller nästa. Jobbigt när mensen är så oregelbunden! Har inga större förhoppningar om att det skulle ha lyckats denna g...
av Maja82
12 maj 2009, 19:29

Kategori: Bli gravid
Tråd: Vi som ska börja försöka 2009!
Svar: 829
Visningar: 42577

Re: **BIM JUNI**

Hej. Calsu: Är din mens som vanligt? Man kan ju faktiskt ha mens när man är gravid även fast det är ovanligt. :) Om jag vore du skulle jag nog ta ett g-test för att vara på den säkra sidan. och hoppas på det bästa :lol: molle79: Jag får oxå ont runt ägglossning, eller vad jag tror är min ägglossning...
av Maja82
12 maj 2009, 08:34

Tråd: **BIM JUNI**
Svar: 899
Visningar: 66121

Hej och tack! :) Mensen är ganska oregelbunden men jag tror jag får den till helgen. Har inga större förhoppningar att det har flyttat in någon hos mig då jag inte har haft några som helst symptom. Har dock varit "skengravid" ett antal gånger och då haft alla symptom man kan tänka sig. Til...
av Maja82
11 maj 2009, 10:29

Hej. Är ny här på sidan. Jag hänger gärna med på er juni lista :) Hoppas att det är ok. Har inte fått maj mensen ännu men eftersom vi knappt har försökt denna månad tror jag inte att det är något. :roll: Det blir väl 6 försöket. 1a med ordentlig koll på ägglossningen. 1/6 jemmie 2/6 Cinderellan 2/6 ...
av Maja82
11 maj 2009, 08:57

Föregående

Återgå till avancerad sökning