369 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Aprilmammornas BF

hejjag e beräknad till den 15 april efter et vul ochdet e mitt andra barn :D
av tuss2
27 aug 2009, 11:21

Kategori: Gravid forum
Tråd: Aprilmammornas BF
Svar: 21
Visningar: 1708

Re: smärta i magen:(

:D nu har jag varit och kollat bebben och allt e som det ska JIPPI blev otroligt lycklig och lättad. hoppas att det går hela vägen nu :D :P
av tuss2
26 aug 2009, 13:52

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: smärta i magen:(
Svar: 6
Visningar: 531

Re: smärta i magen:(

ja jag har kvar den lilla i magen men som sagt vet ej hur det kommer att gå, ska på vul igen den 25 aug och hoppas hoppas att det kommer att gå bra känner mig orolig ändå nu när man inte vet säkert hur den mår, och oxygen med mitt första bran tog det två år innan det ville bli något och när jag gav ...
av tuss2
17 aug 2009, 13:44

smärta i magen:(

hej allihop igår fick jag sån smärra i magen så jag åkte in till gyn och fick ta ett vul då tyckte läkaren att det såg konstigt ut så han ville ta lite prover och han tog något hormon prov, han sade till mig och min sambo att om det låg mellan 250 och 500 så var det bra men låg det upp runt 3000 så ...
av tuss2
13 aug 2009, 18:32

Re: Har du problem med Krypinet?

jag vill veta hur jag får ett krypin hittar ingenstans där man kan göra det vet inte om jag e lite "dum" mvh tuss :?
av tuss2
08 aug 2009, 12:47

Kategori: Krypin
Tråd: Har du problem med Krypinet?
Svar: 30
Visningar: 5555

Re: Södermanlandsbo?

mitt andra barn blir ett år nu den 9 augusti, så det blir väldigt tätt men det kanske är bra:)
av tuss2
08 aug 2009, 12:32

Tråd: Södermanlandsbo?
Svar: 10
Visningar: 702

Re: Vi som är i v5-v8

hej allihop jag har oxå fått det där glada beskedet att jag e gravid igen :D det är mitt andra barn och min dotter fyller ett år på söndag den 9 aug:) det känns konstigt den här gången jag mår illa och det gjorde jag inte förra gången sen känner jag mig mer nervös att det inte ska gå bra :( känner m...
av tuss2
05 aug 2009, 09:44

Tråd: Vi som är i v5-v8
Svar: 110
Visningar: 10576

tackar grattis till dig med:) jag är bara i 6 veckan än så länge men det är med mitt andra barn och jag bor en bit ifrån dig jag bor ca 3 mil utanför katrineholm i björkvik:) hur långt e du gången?
av tuss2
05 aug 2009, 09:34

hej hallå jag e sörmlandsbo och har precis fått reda på att jag väntar mitt andra barn och som du så tycker jag att det kan va kul med nya bkantskaper och att kunna prata med någon som oxå är gravid:)
av tuss2
04 aug 2009, 09:18

Föregående

Återgå till avancerad sökning