92 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Inget körkort, hur gör man vid förlossningen

detta har ja med tänkt på hade ja inte vetat om sjukhustransport hade ja nog ringt 112 i all panik å åkt ambulans men nu har både ja å min kille körkort å många runt omkring med!
av J_Ellhage
02 feb 2010, 11:57

Kategori: Förlossningen
Tråd: Inget körkort, hur gör man vid förlossningen
Svar: 17
Visningar: 9972

Re: Kille/Tjej?

så känner ja med jag vill nog att ja å min kille ska få reda på de efter många tankar frm å tillbaka, men ingen annan ska få reda på de! jag ska på UL imorgon de ska bli så spännand!
av J_Ellhage
16 nov 2009, 11:50

Kategori: Gravid forum
Tråd: Kille/Tjej?
Svar: 7
Visningar: 451

Lite frågor och funderingar.

Jag är gravid i 4:de månaden jag har lite frågor kring mat osv. De känns som att ja äter mkt onyttigt blir väl skräpmat nån gång då&då så som Mc Donnalds, pizza eller en ost&skink baguette om man glömt ta med mat till jobbet är detta farligt och kan skada bebisen i magen? (det är inte så oft...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 17:44

Kategori: Kostrådgivning
Tråd: Lite frågor och funderingar.
Svar: 0
Visningar: 822

Re: Täppt näsa!

ja vet med hur ni alla har de, de e skit jobbigt! ja har med hört att de inte är bra att använda otrivin menthol men ja gör de iaf när ja ska sova för de är de enda som hjälper har med provat allt! och har läst inlägg att några mammor har använt de under hela graviditeten utan att deras barn har tag...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 17:28

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Täppt näsa!
Svar: 33
Visningar: 4764

Re: Kille/Tjej?

ja de finns ju "risk" för att de kanske inte stämmer, de som de säger, så kanske är därför inte alla säger vad de kommer att bli. Sen finns de ju de som redan har barn som kanske vill ex ha en tjej å är de inte de så vill dom inte ha de barnet ja fattar mej inte på sånt där men de kanske m...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 17:21

Re: HJÄLP! Abort eller inte?

håller med de ovanstående inläggen! å vill önska dig all lycka till hoppas de löser sig å att ni kommer fram till något bra beslut.. ja tror att killar ofta blir rädda att skaffa barn de ändrar ju ens liv. ja har själv tänkt tanken ibland som vad har ja gett mej in på är 21 å jag å min kille (25) sk...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 17:13

Tråd: HJÄLP! Abort eller inte?
Svar: 19
Visningar: 1554

Re: 2 barnet, v. 5 och inga symptom. Bör jag bli orolig?

ja tror inte de är något att oroa sig för de är en tidig vecka å de e många som inte känner något alls förän senare! men känner du/ni att ni är osäkra så skulle ja ringa å prata med BM dom kan säkert svara på era frågor etc. kanske får ni komma in å göra ett tidigt UL.. lycka till med era små växand...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 16:59

Tråd: 2 barnet, v. 5 och inga symptom. Bör jag bli orolig?
Svar: 12
Visningar: 21454

Re: Fler än jag som inte vågar ta vaccinet?

som ja skrev så sa ja faktiskt att alla får göra som dom vill men de kanske inte du läste PiperH du hoppar ju på mej lika mkt isf! ja mena att de som inte vill behöver inte ta de men de kanske e en tanke för att just ta den ist vet inte hur ja ska förklara för att få dig att inte ta de på fel sätt e...
av J_Ellhage
11 nov 2009, 16:50

Kategori: Sjukdomar under graviditeten
Tråd: Fler än jag som inte vågar ta vaccinet?
Svar: 61
Visningar: 5625

Kille/Tjej?

Jag vet inte om ja ska kolla vad de blir för kön när vi ska på UL nästa vecka förut va ja helt säker på att ja ville, men nu vet ja inte tänk om de inte stämmer de hon säger.. kollade ni vad de va för kön, eller ska ni kolla de på erat UL?
av J_Ellhage
10 nov 2009, 19:17

Re: Fler än jag som inte vågar ta vaccinet?

Du får göra precis som du vill! men ja har gjort de läkarna å alla andra har rådit mig till att göra och eftersom alla gravida tillhör riskgruppen så råder dom dig till att ta sprutan ja har varit å tagit den första å ska ta min andra nästa vecka har inte känt något konstigt av den! om du tar den så...
av J_Ellhage
10 nov 2009, 18:44

Kategori: Sjukdomar under graviditeten
Tråd: Fler än jag som inte vågar ta vaccinet?
Svar: 61
Visningar: 5625
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning