92 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: när testade ni efter pluss?

ja absolut ja trodde att ja skulle bli en av dom som får vänta flera år! grattis själv vill du kanske följas åt? kanske kan skriva på mailen.. vilken vecka är du i?
av J_Ellhage
24 aug 2009, 10:13

Kategori: Bli gravid
Tråd: när testade ni efter pluss?
Svar: 15
Visningar: 1041

hehe =) ja gjorde ett test till å de va positivt ja fattar inte att de e sant! slutade ju med p-piller för bara en månad sen åså tog de sig på första försöket =) im soooo happy!
av J_Ellhage
24 aug 2009, 10:00

ja vågar inte =S tänk om man får missfall sen i v7-8 då de är som lättast.. ja ska inte försöka vänta?
av J_Ellhage
24 aug 2009, 09:43

Re: **När fick du PLUS?**

ja har fått pluss =) men nu är ja rädd för att om ja gör de en gång till för att veta att de verkligen e sant så känns de som ja kommer få minus!
av J_Ellhage
24 aug 2009, 09:38

Kategori: Gravid forum
Tråd: **När fick du PLUS?**
Svar: 23
Visningar: 2958

tack ja kan inte hålla mig fick plus igår å tror inte att de e sant! men ja får nog göra ett till nu.. hoppas bara de visar samma!
av J_Ellhage
24 aug 2009, 09:34

när testade ni efter pluss?

kan sperma påverka hcg alltså att man får ett positivt gravtest bara för man hade sex dagen innan?
när testade ni igen efter pluss?
någon som har fått minus efter ni har plussat?
av J_Ellhage
24 aug 2009, 09:26

Re: Kan inte fatta att de e sant!

ne ja kan inte heller fatta att de e sant ja mena redan! kunde ja verkligen ha sån tur att de gick så snabbt.. ja e livrädd för att göra ett test till för de stod att har man plussat kan man få minus sen efter de, så ja e rädd att ja kommer få de sen.. sen vet ja inte när ja ska göra de andra gången...
av J_Ellhage
24 aug 2009, 09:04

Tråd: Kan inte fatta att de e sant!
Svar: 17
Visningar: 1441

Re: Kan inte fatta att de e sant!

Tack =) ja vet ja får nog göra ett test till kan inte fatta att de verkigen är sant!

Mackan grattis till dig med! vilken vecka är du i?
av J_Ellhage
23 aug 2009, 12:19

Kan inte fatta att de e sant!

ja hade bestämt mig för att göra ett gravtest 14dagar efter de ja trodde va min bim men idag satt ja å vägde ett stort beslut enligt clearblue kunde ja testa tidigast idag å min kille sa gör de, men ja va så rädd för att få ett minus att ja satt å tänkte länge men sen gjorde ja ett test iaf å de vis...
av J_Ellhage
23 aug 2009, 10:12

Re: Vi som haft BIM och fortfarande väntar på + eller mens...

MalinM man måste inte få ägglossning bara för att mensen har kommt de e inte varje månad som man har riktig ägglossning de e inte alltid man tappar ägget men de kan visa pootivt test ändå har ja för mig.. men då spelar de ingen roll för har man inte äl så kan de ju inte bli några barn den månaden ty...
av J_Ellhage
22 aug 2009, 12:00

Tråd: Vi som haft BIM och fortfarande väntar på + eller mens...
Svar: 111
Visningar: 7755
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning