177 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Ny och lite vilsen ! :)

Tack så mycket :] Nu vart jag ju lite nyfiken, 4½ mil? Inom en radie av dryga fem mil från Boden sett så är det typ Svartlå/Harads, Luleå, Råneå/Töre/Morjärv, Älvsbyn och jaa typ skog :b Härligt att höra :] Hur gammal var du när du fick första? Jotack, har märkt det, har redan lyckats ägna ett antal...
av SsofiaJ
23 aug 2009, 12:55

Kategori: Nykomling
Tråd: Ny och lite vilsen ! :)
Svar: 8
Visningar: 473

Re: Unga mammor/gravida?

C + T: Jättetråkigt att höra, men lycka till nästa gång ! Är själv orolig för att något ska gå snett ;s Heter iallafall Sofia, precis fyllda 20 och är gravid med första. Om allt går som det ska, vilket jag hoppas, så är det dags för BF 12 april :] För tillfället delar jag en trea med min bästa vänni...
av SsofiaJ
23 aug 2009, 12:33

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Unga mammor/gravida?
Svar: 77
Visningar: 6080

Re: Jag har... Vad har du?

Jag har ont i huvudet och känner mig allmänt gnällig ;s

Vad har du ?
av SsofiaJ
23 aug 2009, 12:23

Kategori: Novembermammor 2009
Tråd: Jag har... Vad har du?
Svar: 1044
Visningar: 41618

Re: Aprilmammor 2010

Är då glad att jag har så pass svårt att komma ihåg vad jag drömmer, haha, det händer kanske en gång i månaden eller nå sånt :] Då är det dock lite obehagligare när det man drömmer i stort sett alltid inträffar ;s Mina vänner brukar skämta om att jag har ett sjättesinne, haha, men njaa. Min mamma ha...
av SsofiaJ
23 aug 2009, 12:06

Kategori: Aprilmammor 2010
Tråd: Aprilmammor 2010
Svar: 911
Visningar: 59705

Re: Vi som är i v5-v8

Hejsan. Jag plusade för ungefär två veckor sen nu, och det känns som fortfarande overkligt. Är jätteglad dock, men orolig för att något ska gå fel. Känns inte så himla mycket bättre av att jag åker till Bulgarien om en vecka med två kompisar (vi bokade resan för över två och en halv månad sen). Är l...
av SsofiaJ
22 aug 2009, 18:57

Kategori: Gravid forum
Tråd: Vi som är i v5-v8
Svar: 110
Visningar: 10914

Re: Aprilmammor 2010

Plitar in mig själv på listan, kul att se att vi är så många :] Har inte märkt av så himla mycket annat än ömmande bröst (vilket jag redan haft i nästan fyra veckor) och att jag har varit sjukt mycket tröttare än vanligt. Lite rolig kuriosa, pappan är född 10:e april ;] Aprillistan: 31/3 Annette (fö...
av SsofiaJ
22 aug 2009, 17:29

Kategori: Aprilmammor 2010
Tråd: Aprilmammor 2010
Svar: 911
Visningar: 59705

Ny och lite vilsen ! :)

Är lite smått osäker på vad jag egentligen ska berätta, så försökte smygkika lite på tidigare presentationer, men kändes inte som att det gav just mig så mycket hjälp alls. Men får väl göra ett försöka i alla fall :] Jag heter iallafall Sofia och har precis fyllt tjugo. Bor långt upp i norr, närmare...
av SsofiaJ
22 aug 2009, 16:00

Kategori: Nykomling
Tråd: Ny och lite vilsen ! :)
Svar: 8
Visningar: 473
Föregående

Återgå till avancerad sökning