355 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Blödning & stickningar i underlivet

Gör ett gravtest ?
av barumdem
14 maj 2014, 20:12

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Blödning & stickningar i underlivet
Svar: 2
Visningar: 900

Re: gravid igen efter ett missfall i julas!

Fick ett ma i februari. Skulle va i vecka 12 men fostret va dött sen 8+6..... Upptäcktes vid kubb test. Nu plussade jag nyss igen med en mens emellan. Jag ringde till gyn här i min kommun och frågade om ett ultraljud för jag vill inte skriva in mej på Mvc förrän jag vet att allt e bra. Det av inga p...
av barumdem
07 maj 2014, 09:19

Kategori: Novemberbarn 2014
Tråd: gravid igen efter ett missfall i julas!
Svar: 2
Visningar: 2286

Re: Januari barn -15

Jag ringde till gyn här i min kommun och bokade tid för vul den 5 maj. Men jag har iof haft 2 mf och hade ett ma i februari i vecka 12 fast den lilla hade slutat växa i vecka 8+6. Känner mej inte speciellt glad denna gång, mest arg å irriterad får hoppas det går över sen efter vul. Tänkte ringa mvc ...
av barumdem
07 maj 2014, 09:12

Kategori: Vänta barn - medlemsgrupper
Tråd: Januari barn -15
Svar: 258
Visningar: 24815

Re: Är jag gravid?

Jag visste direkt efter sexet..... Sen fick jag en nidblödning några dagar efter ägglossning. Jag testade positivt 3 dagar innan beräknad mens med testlagrets stickor men neg med clear blue. Nu e jag i vecka 6 . Tyvärr så får man ju hålla sig till tåls å vänta på plusset. Min sambo tyckte jag va knä...
av barumdem
04 maj 2014, 22:27

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Är jag gravid?
Svar: 1
Visningar: 612

Re: Vill gärna ha tips på hur man blir gravid!

Ligg för att det är förbaskat snuskigt kul :D vi försökte när ja sluta med p-piller men jag orkade inte haka upp mej på ägglossningar och sånt för det kändes som man bara blev arg när mensen kom. Sen plussade jag i dec å fick tyvärr ma i februari, men nu har jag plussat igen. Vi släppte all press oc...
av barumdem
04 maj 2014, 22:18

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Vill gärna ha tips på hur man blir gravid!
Svar: 5
Visningar: 1110

Re: Januari barn -15

Hej! Plussade i helgen..... Hade ett ma i februari och hade en mens emellan innan jag blev gravid igen:) har en son på 4 år så om denna vill stanna så blir det andra barnet
av barumdem
01 maj 2014, 09:12

Kategori: Vänta barn - medlemsgrupper
Tråd: Januari barn -15
Svar: 258
Visningar: 24815

Re: Septembermammor 2014

Hej alla septembermammor ! Hoppas det går bra för er i era graviditeter :) nu har jag plussat igen med en mens emellan bara :D tjooohooo !!!! Hoppas den vill stanna denna gång! Lycka till åt er alla !
av barumdem
30 apr 2014, 08:01

Kategori: Septemberbarn 2014
Tråd: Septembermammor 2014
Svar: 630
Visningar: 74637

Re: Septembermammor 2014

Va nyss på kub och min bebis va död men låg kvar.... Så tack å hej för mej 2 mf å nu ett ma. Jo man ska ju prova allt tydligen... Så nu ska jag supa mej full denna fredag
av barumdem
21 feb 2014, 16:04

Kategori: Septemberbarn 2014
Tråd: Septembermammor 2014
Svar: 630
Visningar: 74637

Re: Flaskmatning

Det kanske är för stort hål så hon får massa luft med? När jag flaskade min son brukade jag rapa han efter hälften ungefär innan han fortsatte. Å andra sidan kanske hon bara helt enkelt ätit för mycket och kräks upp överflödet
av barumdem
21 feb 2014, 13:14

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Flaskmatning
Svar: 1
Visningar: 3321

Re: Sluta med p-piller cykel igång?

Jag slutade med mina i augusti i början. Och sen va mensen lite oregelbunden och hoppade över en månad. Sista gången jag fick mens blödde jag sjukt mycket och kände exakt vilken äggstock jag hade ägglossning ifrån å på nyårsafton plussade vi :) gick snabbare än jag trodde. Så kasta pillerna å ligg f...
av barumdem
05 feb 2014, 11:11

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Sluta med p-piller cykel igång?
Svar: 15
Visningar: 1626
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning