355 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Starkt plus på BIM -5

kanske du hade en nidblödning när du trodde du hade mens sist? Så va det för mej.....

GRATTIS!!!!!
av barumdem
17 dec 2010, 21:58

Kategori: Gravid forum
Tråd: Starkt plus på BIM -5
Svar: 4
Visningar: 2480

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

Gaaaaaaaahhhh.....ska man aldrig sluta blöda? jag fick ma den 30 november,fick piller blödde i 5 dagar sen slut. Sen i söndags så började det igen? Å det blir mer å mer? va ju på efterkoll i måndags å allt såg bra ut :? Skit oxå...jag vill ha sex.... Ah vi får verkligen hoppas att 2011 blir ett supe...
av barumdem
17 dec 2010, 21:55

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6017
Visningar: 344510

Re: Redo eller inte redo, det är frågan…

Redo är man nog aldrig :) men barn är det bästa som hänt.....iaf mej. Va väll inte heller så jättesugen å trodde jag aldrig skulle känna mej redo. Nu är min son 8 månader å ljuset i mitt liv! Vara redo...det är nog en roll man växer i :D
av barumdem
16 dec 2010, 15:29

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Redo eller inte redo, det är frågan…
Svar: 8
Visningar: 833

Re: Trodde aldrig jag skulle hamna här..

Det känns riktigt hårt att få missfall och man får vara arg som fan i början :evil: Men livet går vidare för att det måste det.... Jag fick missfall för 2 veckor sen. Det finns en bra tråd här på sidan som heter "vi som fått missfall"...tror ja den heter iaf :oops:
av barumdem
15 dec 2010, 21:46

Kategori: Missfall
Tråd: Trodde aldrig jag skulle hamna här..
Svar: 28
Visningar: 2796

Re: Trodde aldrig jag skulle hamna här..

Det känns riktigt hårt att få missfall och man får vara arg som fan i början :evil: Men livet går vidare för att det måste det.... Jag fick missfall för 2 veckor sen. Det finns en bra tråd här på sidan som heter "vi som fått missfall"...tror ja den heter iaf :oops:
av barumdem
15 dec 2010, 21:46

Kategori: Missfall
Tråd: Trodde aldrig jag skulle hamna här..
Svar: 28
Visningar: 2796

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

carroS: Förstår vad du menar, jag va oxå så jävla skitarg när jag fick missfallet....... Men man får bli arg,det tycker jag iaf. Och jag håller stenhårt men "minlillaängel" Som skrev älska är underbart! För de e det verkligen!....tror inte man ska snöa in alldeles för mycket på ägglossning...
av barumdem
15 dec 2010, 21:41

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6017
Visningar: 344510

Re: Ang mjölkersättning

Jag har hört att nan är den mildaste för magen...sa dom på min bvc. På bb körde dom babysemp men vi körde nan hemma. När Milan hade ont i magen brukade jag blanda ner ungefär en halv tesked messmör i ersättningen så att han bajsade. Han skrek å hade svårt att prutta å bajsade inte på ett par dagar. ...
av barumdem
15 dec 2010, 09:35

Kategori: Decembermammor 2010
Tråd: Ang mjölkersättning
Svar: 13
Visningar: 3941

Re: Ang mjölkersättning

Vi fick inte heller några riktlinjer att gå efter....tror vi blandade så det blev 65ml när vi kom hem från bb :) De e nog bara å mata på dom kräks å säger till när dom e mätta.
Lycka till ! :D
av barumdem
14 dec 2010, 20:48

Kategori: Decembermammor 2010
Tråd: Ang mjölkersättning
Svar: 13
Visningar: 3941

Re: Verkar jag vara gravid?

Jag har blivit gravid på p-piller......2 ggr....å p-spruta 1 gång..... så ingenting e omöjligt...
av barumdem
14 dec 2010, 20:42

Kategori: Nykomling
Tråd: Verkar jag vara gravid?
Svar: 3
Visningar: 477

Re: bästa graviditetstestet?

Jag tycker Cb visar tydligast.... Men har plussat på billiga tester. Nu har jag beställt 10 pack för ca 70kr å¨testlagret.se. Kom hem på 2 dagar å dom funkar superbra :)
av barumdem
14 dec 2010, 20:39

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: bästa graviditetstestet?
Svar: 7
Visningar: 7431
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning