120 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Bebissnack

Har ni bloggar?
av zabinahotchili
15 sep 2010, 12:48

Kategori: Augustimammor 2010
Tråd: Bebissnack
Svar: 798
Visningar: 54090

idag blir jag tokig! han sover inte han äter hela tiden, är inte nöjd, bajsar inte som han ska, fisar ja allt! jag orkar inte snart mer.. mamma kommer ikväll o avlastar oss så jag inte slänger ut min bebis skämt o sidår.. jag behöver sömn så jag jag kan bli människa igen....... tack för ni finns o s...
av zabinahotchili
15 sep 2010, 11:17

här e en trött mamma vi bytte till baby semp lemonalc igår kväll kl. sex. senaste dygnet har han både fått nan o baby semp. han äter varannan timme. han blir inte nöjd. först åt han 200 ml sen två timmar senare 130 ml. kan de bero på ersättningen eller har han ötardygn, de på 1177 trodde att de var ...
av zabinahotchili
15 sep 2010, 06:29

Re: pulver-ersättning

jag gör såhär och jag har rådfrågat sempers...

jag kokar vatten lägger det i burkar i kylen med lock när det är dags att äta så kokar jag upp vatten och blandar med vattnet från kylen, färdigt direkt! supersmidigt.
jag kokar flaskorna en gång per dag och diskar dem.
av zabinahotchili
14 sep 2010, 17:49

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: pulver-ersättning
Svar: 7
Visningar: 1451

delacosta:
de funkade itne med temp på vincent kom ut bara hårda ploppar ut. så synd om honom. men nu får vi se om det blir bättre när vi har bytt ersättning...
hur mycket äter din i flaskan?
e svårt o veta hur mkt man ska ge dem.. man vill ju inte dem ska kräkas eller vara illmående..
av zabinahotchili
14 sep 2010, 16:14

delacosta
de låter som víncent ibland gör han så med
ibland e han uppe många timmar o ibland sover han ja 10 timmar e så olika..
han e hård i magen fortfarande...
så vi ska byta ersättning till semp 1 lemonac. e för barn me dålig matsmältning... hoppas de blir bättre..
av zabinahotchili
14 sep 2010, 14:48

ja det e hemskt när de inte är nöjda och man gör allt för det ska bli bra. min lille har varit förstoppad och ont i magen . de har varit jättejobbigt. jag har gråtit för minsta lilla och känner skuld att jag inte kan tillfredställa mitt barn. men nu mår han bra sover längre stunder igen. det känns s...
av zabinahotchili
13 sep 2010, 14:21

ja vi ska på kalas på söndag och jag vet några är förkylda där.. nej jag vågar faktiskt inte... jag kan nog inte slappna av... vad hemskt om de skulle få en förkyldning när dem e så små.. men har laddat med koksalt o alvedon om det skulle vara ngt... jag tycker så synd om vincent han har problem med...
av zabinahotchili
10 sep 2010, 16:15

vincent har med ont i sin mage och svårt att sova...
jag får ingen tid han vill vara hos mig eller sin pappa till bröstet hela tiden.han kan inte slappna av i vagnen eller sängen... några tips?
av zabinahotchili
09 sep 2010, 15:15

jag tycker det e så stressande med vikten.. att ska gå upp som han ska bla bla.. men han är ju för tidig född så är väl lite därför med... e väldigt rädd. han hade gått upp senast nu 400 g på 1 vecka och 2 dagar... innan dess 475 g... men han ligger ju fortfarande i underkant och behöver äta upp sig...
av zabinahotchili
05 sep 2010, 15:57

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning