1727 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Stickningar och känningar i äggledaren

Vet ju inte hur långt gången du är som sagt var men vid utomkvedshavandeskap brukar man få smärta och/eller kraftiga blödningar. Jag har hela tiden haft ont på främst höger sida men hade i början på båda sidorna. Vet ine om jag kan relatera det till just äggledarna men det kändes som mensvärk och ib...
av helenaeg
07 apr 2010, 21:58

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Stickningar och känningar i äggledaren
Svar: 6
Visningar: 41399

Re: Det värsta som hänt mig hittills...

Hej... Börjar gråta när jag läser det du skriver. Förmodligen för att jag vet hur du måste känna. Jag har inte tvingats föda ut ett barn men jag blev gravid och fick sedan veta att det var ett utomkvedshavandeskap där barnet satt i livmoderhalsen.. Att se det lilla hjärtat slå och se att det faktisk...
av helenaeg
07 apr 2010, 18:38

Kategori: Missfall
Tråd: Det värsta som hänt mig hittills...
Svar: 8
Visningar: 1027

Re: har ni några namn än?

Vi vet att vi får en liten tjej och vi har valt ut 5 namn och sen bestämmer vi oss när vi ser henne... Vi väljer mellan Emma, Ella, Alica, Towe och Felicia...
av helenaeg
07 apr 2010, 18:24

Kategori: Majmammor 2010
Tråd: har ni några namn än?
Svar: 18
Visningar: 1265

Re: Er viktuppgång i vecka 25?

det låter ju toppen om det är så att man går upp mindre om man har extrakilon... äntligen något positivt med det :) Men det gäller nog att vara lite försiktig ändå antar jag precis som några av er skrivit så man inte får "äta upp" det i slutet på graviditeten. Är bara så ovan att kunna äta...
av helenaeg
07 apr 2010, 18:17

Tråd: Er viktuppgång i vecka 25?
Svar: 14
Visningar: 14561

Det som är konstigt är att jag har anlag för att gå upp ohc har under senaste 10 åren haft kanske 10 kg övervikt så jag borde ju gå upp mer än andra tänker jag.. men det verkar inte så...
av helenaeg
06 apr 2010, 14:18

tack för alla era svar.. då är jag kanske inte onormal då i alla fall=)
av helenaeg
06 apr 2010, 13:22

Er viktuppgång i vecka 25?

Hej Jag är i vecka 25 och blir lite orolig över min viktuppgång. Jag har inte gått upp så mycket (om jag jämför med en del vänner). Jag har gått upp 6 kg totalt (räknat tom idag) och ifrån förra veckan har jag gått ner 1 kg!!? Jag läser på olika siter att man redan i vecka 20 skulle gått upp ca 7 kg...
av helenaeg
06 apr 2010, 08:18

Re: Mer än en?

Jag tror inte heller att det är ett till barn om de har gjort rutin-ultraljudet. Hur många foster det finns är ju som sagt var en av de saker de kolliar. Vid tidigt ultraljud kan de missa ett extra foster pga att det kan ligga gömt bakom och att allt inte syns så tydligt då men i vecka 19 tror jag i...
av helenaeg
03 apr 2010, 22:45

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Mer än en?
Svar: 6
Visningar: 934

Re: Vill ha en flicka..TIPS?

Jag tror inte det går att påverka direkt. Det blir det det blir helt enkelt.
av helenaeg
03 apr 2010, 19:13

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Vill ha en flicka..TIPS?
Svar: 7
Visningar: 1388

Barnvagn City Jet 3-1??

Hej Tänkte höra om någon hört något om en barnvagn som heter City Jet 3-1 som jag hittade en annons om på Blocket. Hittar inga recensioner eller dylkt. Det är en Outlet som heter Babyexpo i Sollentuna utanför Stockholm som säljer den.. När man läser om den verkar det ju bra men jag vill gärna höra o...
av helenaeg
02 apr 2010, 19:13

Tråd: Barnvagn City Jet 3-1??
Svar: 1
Visningar: 2333
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning