1119 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Dagens...

kristallklarvinter, haha de kanske är så och lova att berätta för mig om du kommer på något bra sätt :) Tycker också de varit väldigt tyst, men min gissning var att många av oss som väntar förösker hitta lite inre lugn och slappna av från allt tecken letande, vilket inte fungerar om man är in här oc...
av gangsterflicka
08 dec 2009, 21:56

Kategori: Decembermammor 2009
Tråd: Dagens...
Svar: 542
Visningar: 29389

Grattis jennieli vad skönt att höra att ni mår bra! Poppos, hoppas de sätter ordentlig fart någon gång så all energi inte tar slut innan de är dags "på riktigt". Tiia - ser fram emot att få se bild och kanskne höra lite mer om förlossningen! Här händer de inte mycket iaf, och jag tror int...
av gangsterflicka
08 dec 2009, 20:43

Re: Dec 2009 Födelse-lista gentemot BF-lista

säger bara, Grattis till er alla...!!
av gangsterflicka
08 dec 2009, 20:35

Tråd: Dec 2009 Födelse-lista gentemot BF-lista
Svar: 32
Visningar: 4444

haanna - hm, de kommer ju inte dröja flera dagar nu iaf så de ör bra att du passar på med mys och gott :) GabriellaF, vad kul.. hoppas de sätter igång snart för dig då. men ha inte allt för stor förhoppningar, har läst att de iaf kan ta upp till 3 v innan förlossningen börjar. Fast för vissa tar de ...
av gangsterflicka
07 dec 2009, 17:48

nu är de ett tag sedan haanna var in och skrev, kanske har dragit igång nu? :)
hoppas på de för hennes skull.
av gangsterflicka
07 dec 2009, 15:53

jag kom inte ihåg att de gör liksom ont direkt i börjar. de var mer obehagligt. Där emot när värkarna i slutet kom (de 3-4 sista cm) så gjorde de fruktansvärt ont för mig.. men de var mest för att dom kom så tätt att jag inte hann vila och återhämta mig emellan. Sedan när de välr blev kryst värkar s...
av gangsterflicka
07 dec 2009, 13:03

Re: Hej ny på sidan och väntar mitt 4:e barn.

Hej hej! grattis och välkommen hit.
De brukar komma upp grupper för mammor som ska ha sina i olika månader, så de gör de säkert för er som ska h i augusti också om de inte gör de redan.
Lycka till!!
av gangsterflicka
07 dec 2009, 11:46

Kategori: Nykomling
Tråd: Hej ny på sidan och väntar mitt 4:e barn.
Svar: 3
Visningar: 432

Re: Gravid i v.7 och lite orolig

jag har ingen aning om självaste frågan men jag skulle rekomendera att hoppa testet. Tror du kommer må mycket bättre om du förösker tänka på något annat än missfall. Visst förstår jag att du är orolig men skulle de hände så är de ju inget du kan göra åt de, tyvärr. Sedan kan man få små blödningar ru...
av gangsterflicka
07 dec 2009, 11:43

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid i v.7 och lite orolig
Svar: 10
Visningar: 920

haanna: Vad roligt att de snart är en till bebis ute :D Förlossningen kommer säkert gå jätte bra och passa på att vila lite nu innan också så du har ordentligt med krafter kvar. Tänk, snart har du ditt underverk i dina armar :) Kramar om Mrs Roloan Garros, jag lovar du kommer iaf ha en till som sitt...
av gangsterflicka
07 dec 2009, 11:38

Re: Lilla saga har kommit!

stort grattis och vad skönt att allt har gått bra!
ta hand om er nu och njut ordentligt!
kram
av gangsterflicka
06 dec 2009, 21:13

Tråd: Lilla saga har kommit!
Svar: 9
Visningar: 959
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning