1119 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Dagens...

men vad alla ni andra får era bebisar snart.. känns som att man snart sitter här ensam utan och väntar och väntar. Vet inte vilka de var som skrev de nu men jag tror också jag blir galen snart!! man väntar och väntar, och letar tecken men inte f*n hjälper de... känns extra långt nu me deftersom våra...
av gangsterflicka
06 dec 2009, 21:12

Kategori: Decembermammor 2009
Tråd: Dagens...
Svar: 542
Visningar: 29389

Re: Precis så det blev en decemberbebis!

jätte grattis till er!
vad skönt att allt gått bra!
av gangsterflicka
06 dec 2009, 21:00

Tråd: Precis så det blev en decemberbebis!
Svar: 6
Visningar: 801

brytcarro; spännande, då tar de nog inte lång stund nu :) om du inte redan r ine och jobbar för fullt! grattis i förskott och lycka till!! Haanna - Barnolja, ja de är ju verkligen värt ett försök iaf! och de är klart att samlag inte är allt men mycket :wink: de blir mycket mysandes med kramr och pus...
av gangsterflicka
06 dec 2009, 10:49

Re: Ligamenten eller förvärkar/ sammandragningar?

förvärk känns mer i hela magen, och då blir den även hård som sammandragning och ajg tror nog hela magen blir hård av sammandragning eftersom de är livmodern som tränar så de borde ju kännas överallt där den är så att säga. Jag skulle tro att de är ligamenten eller håll till och med, eftersom de slu...
av gangsterflicka
05 dec 2009, 12:40

Kategori: Gravid forum
Tråd: Ligamenten eller förvärkar/ sammandragningar?
Svar: 8
Visningar: 6793

Klart de hjälper om man har en förstående sambo som tar de lugtn osv, men problemet jag hade var att under hela tiden jag ammad + någon vecka så var mina slemhinnor så extremt uttorkade. De gjorde fruktansvärt ont för de gled liksom inget alls och att få eget glid var helt omöjligt hur sugen jag än ...
av gangsterflicka
05 dec 2009, 12:35

God morgon tjejer. Stort varmt grattid till er carina! vad roligt att ni fått eran mysiga bebis på utsidan nu i stället och skönt att han och du mår bra! I går hade jag såå ont i magen, men de berrrode endast på att jag åt för mycket godis när jag tittade på idol :roll: Jag har inga känningar alls i...
av gangsterflicka
05 dec 2009, 09:54

Villja, skönt att höra att du blivit gladare.. de har jag med. Hoppas vi slipper börja räkna uppåt för dig nu och att de istället startar i natt när du ätit ordentligt och fått sova en ordentlig skvätt! Mrs r g; Haha, ja de lät kul att du lyckats spy på en nykterhets kontroll. Även min dag blev gena...
av gangsterflicka
04 dec 2009, 10:27

Villja, jag vet precis hur du känner. Ska jag vara ärlig har jag inte kännt någon jätte glädje över själva graviditeten och magen under hela tiden. SJäLVKLART har och är jag glad över bebisen men all förändring med kroppen och så gillar jag inte. Nu på slutet känns de jobbigar då kläderna inte passa...
av gangsterflicka
03 dec 2009, 20:16

haanna - skönt att höra, då behöver jag nog inte oroa mig över att gå med läckage och att de ska göra något. Vill helst inte åka in ock kolla, gillar inte alls att var in utan "anledning" Kristallklarvinter. Man kan oftast både höra och känna när hinnan spricker, de är då iaf många som sag...
av gangsterflicka
03 dec 2009, 18:57

hm, nu vet jag varken ut eller in. Mne jag börjar från börjar. I går kväll; jag ligger i sängen och bökar runt för att hitta en bra sovställning samt för att lyckas få täcket att räcka till överallt. Helt plötsligt hör jag ett ljud, de känpper till en gång. Samtdigt känner jag något i sidan av magen...
av gangsterflicka
03 dec 2009, 17:55

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning