25 träffar

Återgå till avancerad sökning

Jag tycker Remington S2014 verkar vara bra. Det beror ju lite på vad man är ute efter, om man vill ha en som bara är okej eller om man är ute efter att få det lika bra som när frisören gör det åt en. Köpte själv en som bara var okej, kan väl säga att det inte ä så kul i alla lägen. Lite fukt i lufte...
av Berta-98
05 okt 2007, 11:45

Kategori: Shopping
Tråd: Plattång...Vilken hade ni valt???
Svar: 21
Visningar: 1964

Exakt så som Ellis man resonerade även min sambo innan, men vi räknade lite på det och jag visade honom vad försäkringskassan skriver på sina sidor och då insåg han att den biten inte var så farlig. Han hade även tankar om att han kanske inte skulle vara tillräckligt mogen (han är 27 år), men vem ve...
av Berta-98
26 sep 2007, 12:22

Kategori: Bli gravid
Tråd: Längtar så himla mycket!!
Svar: 17
Visningar: 1057

Fick besök av "tant röd" den 13 september, min mens som alltid brukar vara punklig. Det var i och för sig inte länge sedan jag slutade med pillerna så man ska väl inte hoppas på för mycket. Fast den har varit väldigt regelbunden vid tidigare uppehåll med piller. Får väl se om det blir mer ...
av Berta-98
15 sep 2007, 18:17

Tråd: BIM-lista Oktober
Svar: 685
Visningar: 38155

Jag slutade med mina p-piller i mitten på augusti, så jag räknar mig till septemberverkstan om det går bra.
av Berta-98
12 sep 2007, 17:49

Tråd: För oss som börjar babyverkstan nu fr.o.m. september 2007
Svar: 41
Visningar: 2574

Hej alla, ny här på forumet.
Min mens skulle man kunna ställa en klocka efter i vanliga fall. Skulle ha börjat idag, än har det inte kommit något.
Får väl se vad som händer, pirrigt. :roll:
av Berta-98
11 sep 2007, 21:35

Tråd: BIM-lista September!
Svar: 556
Visningar: 28415
Föregående

Återgå till avancerad sökning