478 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Kan jag vara gravid,nidblödning eller dags för mens?

Ok, quina, lät lite konstigt. Har aldrig hört talas om en hemmaklinik, är det som privat?m Tror inte du ska tro på det dom sa, låter ju bara som att de skrämde upp dig. Det är vanligt att blöda tidigt i graviditeten. Det gjorde jag med min första. Dock hade jag ju 2 mf innan. Men de märktes i kroppe...
av sofia88
22 aug 2014, 20:48

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Kan jag vara gravid,nidblödning eller dags för mens?
Svar: 30
Visningar: 12986

Hej, hur har det gått Louise?

Och hur går det för dig quina?

Kram
av sofia88
14 aug 2014, 21:24

Yyyeeeeeeeeey!!!!!!! ++++++

Kunde inte hålla mig, fick tydligt plus imorse,bim-2.
Men tråkigt nog vågar jag inte tro på det.
Vågar inte ta ut något i förskott, med mf i bakfickan.

Men skönt att jag inte har inbillat mig!

Ha de gött!
av sofia88
12 aug 2014, 07:30

Ja jag håller på och tappa humöret riktigt. Nu på em fick jag som ett hugg och fick ont, så gick jag på toa och det kom lite ljus ljus brunt på pappret :( Jag vill bara testa mig nu! Stog på toa med kisskoppen och velade, men jag slängde det i toan, testar imorn isåfall. Jag kan inte hålla mig :( Ja...
av sofia88
11 aug 2014, 20:33

Åh denna eviga väntan.. Den gör mig bara spänd och tänker inte på något annat! Hur går era dagar, det spelar ingen roll vad jag gör, så tänker jag på det. Har haft molande värk senast igår, men inget idag, känns som att ngt är fel fast utan att veta om det. Jag är rädd för mf, hade två innan vi fick...
av sofia88
10 aug 2014, 20:57

Hade sista mens 17/7 Hade äl runt 29-31 fertila dagar lite innan o efter. Vi hade sex alla dagar, plus nån dag innan o efter. :) Har haft molande värk och mått lite små illa, gått och svalt hela tiden. Lite ömma bröstvårtor. Men ganska mkt molande värk. Igår fick jag som en ljusrosa flytning. Och id...
av sofia88
10 aug 2014, 14:59

Nidblödning?????!!

Hej Har bim den 14/8 kanske, enl kalender iaf. Har haft lite molande värk i 2-3 dgr nu, lite smått illamående, måste svälja lite hela tiden. Gick nyss på toa och fick krysta lite, då fick jag en ljusrosa flytning i toan. Och lite på pappret, men andra torkningen var det genomskinligt eller vitt igen...
av sofia88
09 aug 2014, 19:01

Tråd: Nidblödning?????!!
Svar: 0
Visningar: 339

Vad hade ni för gravidsymtom innan ni testade er?

Hej, Har bim 14/8. Men nu i 3 dagar har jag känt av lite smått illamående, jag måste liksom svälja hela tiden. Lite smått ömmande bröstvårtor. Och idag har det dragit i tjejmagen, neråt blygdbenet och lyte mot höger sida. Vill så gärna testa, men är skrockfull och vågar inte testa heller. Men när kä...
av sofia88
08 aug 2014, 20:04

Tråd: Vad hade ni för gravidsymtom innan ni testade er?
Svar: 2
Visningar: 369

Hur stor är chansen att vi kanske lyckats?

Hej Hur stor är egentligen att lyckas varje äl? Hade fertila dagar från och med 26-30/7 och hade enl äl kalender ägglossning den 31/7 Känner att det stämde, för jag känner alltid min äl. Nu har vi myst varje dag, plus två dagar efter. Vet att jag läst någonstans att man ska låta mannen "fylla&q...
av sofia88
06 aug 2014, 23:11

Tråd: Hur stor är chansen att vi kanske lyckats?
Svar: 1
Visningar: 337

Smärta över höger äggstock, villbligravidmednr2

Hej! Försöker bli gravid igen med nr 2 Hade antingen ägglossning enl ÄL kalender, 2-4juli. Men kände inget egentligen då, men jag kände några dagar senare runt den 7/7 ist. Nu i söndags så gick jag med molvärk i magen från o till hela dagen, sen på kvällen övergick det i stor smärta över höger äggst...
av sofia88
15 jul 2014, 08:16

Tråd: Smärta över höger äggstock, villbligravidmednr2
Svar: 1
Visningar: 455
Nästa

Återgå till avancerad sökning