478 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Kan det vara en nidblödning? Många svar tack :)

Åh Gud, jag hoppas att det är en nidis!

Nu vill jag bara att det ska ta sig efter alla tråkigheter jag haft sen vi började bebisverkstaden!!!

Det har inte kommit nåt mer, så jag hoppas innerligt att att det inte är något annat.

Kram
av sofia88
01 maj 2012, 18:31

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Kan det vara en nidblödning? Många svar tack :)
Svar: 3
Visningar: 1045

Kan det vara en nidblödning? Många svar tack :)

Hej igen, har hållit mig undan ett tag sedan mina mf. :( Förra onsdagen så kände jag att det ömmade i vänster sida, åkte och köpte äl test, som visade positivt, en stor glad gubbe. Jag och min sambo har försökt myst varannan dag innan också. Så vi hade sex 4 dagar innan (varannan dag) och på själva ...
av sofia88
01 maj 2012, 18:16

Tråd: Kan det vara en nidblödning? Många svar tack :)
Svar: 3
Visningar: 1045

Clearblue fertilitetsmonitor! Någon som testat en sån??!!

Hej Såg på tv reklam igår att de gör reklam om fertilitets monitor. Har läst lite om den på nätet och jag är lite sugen att testa den. Jag undrar om någon här på minbebis har testat den och om den har fungerat för nån? Det står att den fördubblar chanserna till 89 %. Den kostar lite, men men det kan...
av sofia88
20 feb 2012, 15:33

Tråd: Clearblue fertilitetsmonitor! Någon som testat en sån??!!
Svar: 2
Visningar: 625

Re: Graviditetstester

Helt otroligt, tror Gud hjälpte mig igår. Direkt efter att jag skrivit tråden "skiter snart i det här! Lite pissed off" eller ja typ. Då gick jag och hjälpte min sambo att bädda sängen, då sa jag att jag var orolig och att jag inte skulle veta vad jag skulle göra om mensen inte kommer!!! E...
av sofia88
30 jan 2012, 21:58

Tråd: Graviditetstester
Svar: 7
Visningar: 1093

Skiter i det här snart!!! Känner mig riktigt pissed off!!!!!

Het på gröten här!! Lever i ovisshet hela tiden, jag kan aldrig då riktiga svar. Gravtestet imorse visade inget, jag tycker mig se ett svagt svagt plus, men det såg lika ut för två dagar sen. Om det skulle vara plus så borde det väl vara stakare idag!!!!!! Ingen mens och inte gravid, vad i hela helv...
av sofia88
29 jan 2012, 14:41

Tråd: Skiter i det här snart!!! Känner mig riktigt pissed off!!!!!
Svar: 2
Visningar: 685

Idag är det 36 dagar emellan.
av sofia88
29 jan 2012, 11:11

Tog test nu imorse igen med morgonurin, testet är fortfarande njaaaaa, jag vet inte vad jag ska tyda!!! Jag börjar få panik nu, jag ska utomlands på fredag och känner inte för någon mens där borta!! Hur ska jag göra? Ska man ringa gyn eller nåt??? Räknade mens från missfallet till december och det v...
av sofia88
29 jan 2012, 10:53

Är digitala tester bra alltså, har aldrig testat faktiskt.
Vet inte hur många dagar jag ska vänta. Hade mens i december den 24e.
Idag är det den 28e.
Hmmmmm
av sofia88
28 jan 2012, 22:28

Graviditetstester

Hej, hur tydliga måste Graviditetstester vara för att man ska vara säker på ett plus?? Tog ett test igår morse och jag tyckte mig se ett litet litet svagt svagt plus tecken, som en skymt att det skulle vara något. Sen när jag kom hem efter jobbet så var det ett tjockt - minustecken men ändå att man ...
av sofia88
28 jan 2012, 21:18

Re: Sken graviditet eller inte? Fundersam...

Tog ett test imorse innan jag åkte till jobbet, tyckte att det var ett litet svagt svagt streck, och kände mig lite lite glad men ändå mjaaa det behöver inte betyda nåt. Men ändå hade jag lite förhoppningar. Sen efter jobbet så köpte jag 2 nya test, kom hem och gjorde ett, då visade det ingenting. O...
av sofia88
27 jan 2012, 21:39

Tråd: Sken graviditet eller inte? Fundersam...
Visningar: 655
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning