478 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: 21 år, för tidigt att bli mamma?

Till Marajaa och Annica77 Jag ska verkligen försöka att låta bli och fundera. Händer det så händer det. Det var ju tragiskt set som hände din vän. Usch, ja vet inte var jag får alla tankar ifrån. Den ena börjar med de och slutar med de andra. Vi får se när vi plussar, jag hoppas det blir snart. Kans...
av sofia88
12 nov 2010, 22:00

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: 21 år, för tidigt att bli mamma?
Svar: 21
Visningar: 6217

Re: Rädd & osäker!!

Kan absolut stämma! Hehe man är ju olika också. Mina kompisar tex är såna som vill plugga och resa osv. Ett tag så var det som om att jag skulle försöka vara som dom, men jag har lämnat det nu. Jag är mera så för att tex åka charter osv. Ibland tror ja att man försöker vars någon annan som man inte ...
av sofia88
12 nov 2010, 12:34

Tråd: Rädd & osäker!!
Svar: 7
Visningar: 1001

Tack så mycket för era omtänksamma inlägg, jag ska verkligen försöka tänka positivt. Det är nästan ombytta roller på mig och min sambo. Förut såg han alla negativa saker istället för positivt, då jag var väldigt positiv. Men det är liksom någon slags oro. Vet inte. Sen också hur man gör med alla dag...
av sofia88
12 nov 2010, 12:28

Re: Rädd & osäker!!

Hej Jag är exakt exakt och ännu mer exakt som du! precis samma frågor och man funderar och funderar tills man blir helt knäpp! Förstår dig verkligen, man kanske också har lite över sig, tex mina 3 äldre syskon har barn, hus, rejäl bil, fast jobb osv. och det kan jag känna att jag inte hänger med. Gu...
av sofia88
11 nov 2010, 23:14

Tråd: Rädd & osäker!!
Svar: 7
Visningar: 1001

Grattis till toppssy89 och maddie89, hoppas allt går bra för er. och till Dessan Jag blir så sugen också på att höra alla andra + att jätte många av mina vänner har fått barn och ska få snart. Vet inte vad exakt jag blir nojig av, möjligen liksom dessa punker: ¤ Kommer vi gemensamt att klara detta? ...
av sofia88
11 nov 2010, 22:56

ok va taskigt! jag hoppas mina vänner tar det bättre, jag har en fråga, men hur byter man användarnamn, det blev helt fel när ja gjorde mig medlem!! har försökt, men det går inte. Ja jag hoppas allt löser sig med tiden, vi får väl se vad som händer. men man har ju det där ständiga oron över hur det ...
av sofia88
11 nov 2010, 14:20

ok, lät mysigt. Hur mycket är föräldrapenningen på i lägsta nivå typ? det beror väl också på hur mycket man har jobbat osv. starkt att bli tvåbarnsmamma vid 21 år. Många lyckliga kramar till er. :) hoppas att allt går bra vid bf. Vi får väl se om det blir något knyte snart. Men dock är jag också lit...
av sofia88
11 nov 2010, 14:02

21 år, för tidigt att bli mamma?

Hej allihopa! Jag har lite funderingar. Jag är 21 år och har sambo sen 3 år tillbaka, vi bor i en tvåa, den är ganska stor. Jag har velat ha barn länge, men min sambo ville inte för ett tag sen, Men nu har han ändrat sig och vi har slutat med skydd. Vi vill verkligen att det plussar snart. Jag är do...
av sofia88
11 nov 2010, 13:30

Föregående

Återgå till avancerad sökning