188 träffar

Återgå till avancerad sökning

Vad är säkrast?

Vilken är den säkraste metoden för att "pricka rätt"? Är det att använda sig av ÄL test, eller köra varannan dag? Jag o sambon har kört ÄL test o sexat varannan dag den perioden, men sen har vi liksom inte sexat så mycket runt om, om man säger så. JAg har vart så nojig att jag tror det kan...
av emelielisa
08 feb 2011, 09:13

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Vad är säkrast?
Svar: 5
Visningar: 560

Re: BIM FEBRUARI

Är så ledsen för din skull jejne! Här går jag o deppar ihop för att mensen kommer, men kan inte alls föreställa mig hur det känns att först känna lyckan genom att plussa o sen bara det rycks från en. Men du verkar stark, ta till vara på det, nu kan du väl få utredning med? KRAMAR!
av emelielisa
07 feb 2011, 15:39

Tråd: BIM FEBRUARI
Svar: 365
Visningar: 30907

Hej tjejer.
Tänkte bara kolla en sak, ska man försöka pricka in ÄL med ÄL-test eller ska man bara köra på varannandagsprincipen, hur gör ni?
Hinner det bli nya simmare om man kör varannan dag?
av emelielisa
07 feb 2011, 14:04

GRATTIS IRISPIRIS! Som du har kämpat! Det ger hopp till oss andra ;)
av emelielisa
06 feb 2011, 10:43

Hej, hoppar in här. Efter ett par dagar med tårar är jag nu redo igen. Jag förstår egentligen inte hur man orkar, när mensen kommer. Denna månaden hade jag STARKA grav symptom, o sen mens så allt bara rann ur mig. Men blir ett nytt försök. BIM 24/2. Vet inte om det är så att ägget blir befruktat men...
av emelielisa
05 feb 2011, 14:59

Re: Ta blodprov för att fastställa graviditet?

Nej, inget nytt test än, tänkte vänta till nästa vecka ifall mensen inte kommer igång.
av emelielisa
03 feb 2011, 12:30

Tråd: Ta blodprov för att fastställa graviditet?
Svar: 11
Visningar: 21162

Var orecis på toa o hade då bruna flytningar så nu kommer tanten. Jag ger upp, kommer aldrig bli nån bebis här.
av emelielisa
03 feb 2011, 09:12

Jag vet att jag hade ÄL mellan 10-12 jan, så då borde ju BIM vara nu i veckan? Självklart vet jag att den kan ändras, men man hoppas ju alltid, o jag blir lite desperat när det inte visar något eller kommer ett pluss.
av emelielisa
02 feb 2011, 21:38

Okej, tack för svaret! Man vill ju bara ha svar direkt, även fast det inte gått så lång tid!
av emelielisa
02 feb 2011, 12:30

Ta blodprov för att fastställa graviditet?

Jag är nu på BIM+2 och har haft gravsymptom, som egentligen lika gärna skulle kunna vara mensen. Men min mens har ALDRIG vart sen, utan antingen punktlig eller tidig. Har haft mensvärk sedan i fredags o ömma bröst i en vecka. Det sticker både i livmodern o brösten ibland. Tog två gravtest isdag, på ...
av emelielisa
02 feb 2011, 11:02

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning