194 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"

Jag var inne på namnen Jayden, Jasper eller Jamie. Men så blev det en William Alexander istället. Du kanske kan gilla något av de namnen?!

Lycka till nu!
av Pollypop
08 apr 2011, 20:34

Kategori: Barnets namn
Tråd: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"
Svar: 7
Visningar: 7623

Re: Fortfarande svagt streck i v 4+4?

Hej och grattis till plusset, jag tycker absolut inte att du ska oroa dig. Av egen erfarenhet kan jag säga att det inte ens är säkert att testen visar något alls när man är i vecka 4. När jag väntade mitt mellanbarn fick jag inget plus förrens i vecka 13 (testade mig 2 veckor innan då jag misstänkte...
av Pollypop
05 apr 2011, 20:23

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Fortfarande svagt streck i v 4+4?
Visningar: 5592

Re: Blev du förälder 2011? Här är er nya grupp!

Awesome =D
av Pollypop
01 apr 2011, 15:50

Kategori: Föräldrar 2011
Tråd: Blev du förälder 2011? Här är er nya grupp!
Svar: 1
Visningar: 3260

Re: Aprilmammornas förlossningshistorier

Tack ännu en gång för alla grattulationer =) Madde O : Den här förlossningen var längre än den förra :P När Haley Nova (mellan barnet) kom tog det 1,5 timmar. Och när leah kom (äldsta) tog det 6 timmar.. så dom ansåg att det var bättre på det här sättet =) Ja det var en gansla bra förlossning över l...
av Pollypop
28 mar 2011, 20:21

Kategori: Aprilföräldrar 2011
Tråd: Aprilmammornas förlossningshistorier
Svar: 72
Visningar: 9232

Hej alla och tack för grattulationerna!! Det var planerad igångsättning pga fruktansvärd foglossning och tidigare väldigt snabba förlossningar. Dom sa det att hade jag inte haft igångsättning så skulle det ha satt igång vilken dag som helt hemma i alla fall och då hade jag fått föda hemma i lägenhet...
av Pollypop
28 mar 2011, 00:18

Hej tjejer. Och grattis till lilla Allis Chilli :) låter som om du hade en bra förlossning! Här kommer min lilla förlossningsberättelse, ja så gott jag kommer ihåg i alla fall.. I fredags (den 25 mars 2011) klockan 8.00 skrev jag och Johan in oss på förlossningen i uppsala. Vi fick sätta oss och vän...
av Pollypop
27 mar 2011, 19:19

Re: Igångsättning!

Ville bara tala om att vi åker in till akkis och ogångsättningen om senast en timme=) Önska oss lycka till!!!

Kram till alla där ute!
av Pollypop
25 mar 2011, 07:04

Kategori: Förlossningen
Tråd: Igångsättning!
Svar: 14
Visningar: 7120

Re: Känns som om revbenen går av!!!

Hej igen! Jag vet vad du menar med att känna sig dåig som mamma.. jag känner mig värdelös hela tiden om jag ska vara ärlig. Pga smärta osv.. (du kan ju kolla in på min tråd om foglossning om du vill kolla vad jag menar). har haft barnvakt tre ggr på 4 veckor nu (två dagar åt gången) för att jag inte...
av Pollypop
16 mar 2011, 19:26

Kategori: Allmänt om sjukdomar och symtom
Tråd: Känns som om revbenen går av!!!
Visningar: 2315

Re: Känns som om revbenen går av!!!

Hej! Under min första graviditet hade jag det likadant som du beskriver (fast väntade bara då, och nu med) och nu kommer det krypande tillbaka igen (tredje barnet nu).. jag hittade tyvärr inget som lindrade utan vill bara tala om att jag vet hur du känner och att du inte är ensam. Eftersom du väntar...
av Pollypop
15 mar 2011, 20:38

Kategori: Allmänt om sjukdomar och symtom
Tråd: Känns som om revbenen går av!!!
Visningar: 2315

Re: Som att utsttas för tortyr!

hej.

blir igångsatt den 25e, så 13 dagar to go!
av Pollypop
12 mar 2011, 10:32

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Som att utsttas för tortyr!
Svar: 15
Visningar: 1616
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning