92 träffar

Återgå till avancerad sökning

Får killen dricka vin?

Hej alla gravida. Jag och min sambo har haft lite diskussioner kring alkohol. Och nu är jag nyfiken på hur andra gravida känner/upplever det när partnern dricker alkohol. Jag har alltid tyckt att det är trevligt med lite vin när det är helg och man lagar en god middag. Vi brukar inte dricka några mä...
av godisfia
28 okt 2011, 23:48

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Får killen dricka vin?
Svar: 0
Visningar: 325

Re: status- uppdatering

Andningslarm?? Snälla förklara! Låter spännande. Vi har hund som sover i sängen och vi har inte tänkt att slänga ner henne!
av godisfia
28 okt 2011, 21:16

Kategori: Januaribarn 2012
Tråd: status- uppdatering
Svar: 18
Visningar: 1799

Re: hårväxt...

Ja, visst har det blivit lite bökigt att raka benen men än så länge funkar det bra. Man vill ju ha fot och ben massage om kvällen och då känns det fräscht med lena ben. Jag har också fått lite pigmentsförändringar så helt perfekt är huden inte. Men har inte en enda finne och har inte haft sedan jag ...
av godisfia
27 okt 2011, 17:07

Tråd: hårväxt...
Svar: 9
Visningar: 3892

hårväxt...

Jo, kom att tänka på en sak som jag lagt märke till. Jag har fått mycket mindre hårväxt, inte på huvudet utan på övriga kroppen och det är ju alltid välkommet. Rakar benen max en gång i veckan nu och då är där bara lite mjukt fun typ, samma sak under armarna. Det är väldigt bekvämt. Kan det bero på ...
av godisfia
27 okt 2011, 11:19

Tråd: hårväxt...
Svar: 9
Visningar: 3892

Vi har också gjort i ordning barnkammaren så att det ser ut som ett baby rum till en liten pojke. Men han ska inte sova där, utan hos oss såklart. Det får han göra det första halvåret/året. Men det är skönt att ha alla saker i ett och samma rum, dessutom är det skoj att pynta och sy gardiner med mer...
av godisfia
27 okt 2011, 10:52

Vad kul att höra hur ni andra har det! Oj, känns som att vi köpt en hel del, fast egentligen har vi inte köpt så mycket utan fått låna jättemycket. Det mesta är faktiskt klart och på plats redan, har inte kunnat låta bli. Sedan har mina kompisar överraskat mig med en babyshower så då fick jag ännu m...
av godisfia
26 okt 2011, 20:13

Vad kul att höra hur ni andra har det! Oj, känns som att vi köpt en hel del, fast egentligen har vi inte köpt så mycket utan fått låna jättemycket. Det mesta är faktiskt klart och på plats redan, har inte kunnat låta bli. Sedan har mina kompisar överraskat mig med en babyshower så då fick jag ännu m...
av godisfia
26 okt 2011, 20:13

Re: Nån som har Maxi-cosi mura 3 barnvagn?

Tack för ditt svar. Vi har faktiskt beställt en Mura 3 nu. Fick den dessutom till ett bra pris eftersom dom snart får in 2012 års modell. Tyvärr har den inte kommit ännu men den kommer säkert när som helst. Måste fråga dig en sak till... Har du skötväska från Maxi cosi också? Dom har en snygg som sä...
av godisfia
25 okt 2011, 18:38

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Nån som har Maxi-cosi mura 3 barnvagn?
Svar: 4
Visningar: 2782

status- uppdatering

Nu börjar det närma sig ochjag tycker att här är så tyst i detta forum. Är det inte dags för en liten uppdatering hur vi mår, vikt uppgång, mm Själv så mår jag fortfarande bra, känner mig pigg och har ingen foglossning eller annat utan mår bara bra. Alltså inget spännande att avslöja... utan det fly...
av godisfia
25 okt 2011, 18:31

Re: Pyret får en klen släkt

Du verkar vara väldigt klok och ni kommer att klara det bra ändå. Dessutom vet du ju inte om situationen förändrar sig med tiden. Ni är långt ifrån ensamma. Tänk på alla flyktingar som kommit hit helt själva, dom har heller ingen släkt. Dessutom behöver släkt inte bara vara bra, för bara för att man...
av godisfia
14 okt 2011, 09:13

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Pyret får en klen släkt
Svar: 10
Visningar: 2521
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning