289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Ingen fara, jag tycker att det är väldigt roligt och intressant att sitta o läsa här :D Vi kommer bo i lgh... och sen så småningom flytta till hus.. Han bor i Nashville för tillfället, jobbar som IT-tekniker på Dell. Men när jag och Casmera väl har flyttat över så ska han försöka hitta ett bättre jo...
av Candree
14 sep 2006, 09:06

Kategori: Gravid forum
Tråd: Dagen då ni fick veta!!!!
Svar: 55
Visningar: 5132

Njae... det är så jävla dyrt :/ så vi har försökt att dela upp det.. han kom hit första gången i maj det här året.. o nu så ska han komma vid jul o va här 1mån :D
sist jag åkte över dit var i nov. 2005.. o stannade där 3mån.. var även då jag blev med barn :)
av Candree
14 sep 2006, 08:51

Nope... jag flyttar dit... väntar bara på att alla papper ska bli klara så jag kan komma in på en intervju och därefter få mitt visum.. sen bär det av :D
av Candree
14 sep 2006, 00:39

För mig kom det som en chock! Det var inte alls planerat, jag åt mina mini-piller som vanligt, och dom har hjälpt mig i flera år! Sen fick jag en konstig känsla i hela kroppen, skickade ett sms till Tommy och bad honom köpa ett test på vägen hem från jobbet. Han trodde bara att jag var galen först. ...
av Candree
13 sep 2006, 23:12

Men jösses... första klass och redan utsatt för sånt skit? ah..mm.. det var ju en bra start! jävla dårar alltså :(
av Candree
12 sep 2006, 16:30

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Hur fanken står det till i huvudet på skoledningen
Svar: 31
Visningar: 2938

Hur länge har han gått i skolan?
av Candree
12 sep 2006, 16:25

Usch! Jag är också jävligt less på hur fasiken skolorna fungerar i det här landet, det blir bara värre och värre för varje år som går, ingen lyfter ett jävla finger för att göra saker och ting bättre hur mycket än föräldrarna kämpar för det. Kommer t.ex ihåg när jag gick i 3'an i grundskolan, en kil...
av Candree
12 sep 2006, 16:12

Jo precis.. det var det.. men jag fixade det med mina inre krafter! Var ju busenkelt när man väl kom på det :D bara lägga till .exe filen till msn i den listan med tillåtna program, och då funkade det finfint! tacka fan för att man inte e helt hjärndöd, det värsta jag vet e o ringa sån IT-support.. ...
av Candree
12 sep 2006, 10:20

Kategori: Forum & Synpunkter
Tråd: Behöver hjälp!
Svar: 2
Visningar: 873

Usch vad tråkigt det är med sånt där :( För mig är det helt raka motsatsen, alla mina vänner är helt underbara och överlyckliga för min skull, dom går till och med o handlar barnkläder åt mig ibland och andra små söta bebisgrejjer... Jag skulle bli skitförbannad om dom skulle börja tänka annorlunda ...
av Candree
12 sep 2006, 10:15

Tråd: Så känslig..
Svar: 7
Visningar: 1250

tänkte bara passa på och visa mina fina bilder :D
http://jessie.luminous-beings.com/baby/

det var iofs några månader sen.. :P
av Candree
11 sep 2006, 17:31