289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Behöver hjälp!

Det här har ingenting med sidan att göra... Men jag undrar om det finns någon väldigt datorkunnig här när det kommer till mjukvara... Jag kan rätt mycket själv, men jag fattar nada när det kommer till Norton Antivirus 2006... Jag installerade om windows på min brorsas dator, laddade ned MSN Live Mes...
av Candree
11 sep 2006, 15:56

Kategori: Forum & Synpunkter
Tråd: Behöver hjälp!
Svar: 2
Visningar: 873

Då får vi hålla tummarna för att du också ska lyckas en dag då :D
av Candree
08 sep 2006, 13:41

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Lilypie
Svar: 24
Visningar: 2281

haha, min morsa sa att hon kastade upp benen på väggen direkt efter samlaget när hon försökte bli med barn... så sperman skulle åka ned.. det funkade ivf.. o ut kom lilla jag :P fast det kan ju ha varit pga andra saker också.. men en kul grej verkade det ju va :P
av Candree
08 sep 2006, 10:26

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Lilypie
Svar: 24
Visningar: 2281

Ah nu måste jag berätta min lilla historia också! Jag har en kompis sen 7 år tillbaka som bor i USA. Han har kommit till Sverige lite då och då för att hälsa på bekanta, jag råkar vara en av dem. Hur som helst, i Februari 05 så började han tjata på mig att jag skulle börja spela World of Warcraft me...
av Candree
07 sep 2006, 10:11

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Hur träffades du o din kärlek?
Svar: 90
Visningar: 11597

Grattis! Kan inte vänta längre tills min ploppar ut!
På mammagruppen i måndags fick vi se en förlossningsfilm.. och jag brast ut i tårar såfort bebisen började skrika efter den kom ut... tårarna kom av glädje och längtan alltså :D
Hur lång tid tog det från att värkarna satte igång?
av Candree
06 sep 2006, 21:09

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Till slut...
Svar: 18
Visningar: 2664

Tack :D
av Candree
05 sep 2006, 19:43

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Besvär
Svar: 16
Visningar: 3099

Jo precis, men jag antar att stora bebisar går i släkten :P Morsan vägde lite över 5kg när hon föddes :o och jag vägde 4.3kg.. samma sak med brorsan min. Min fästman vet jag inte riktigt, men han är rätt biffig nu.. lite över 2m lång, själv är jag 1.75.. min lillebror e 2.06.. så..ah.. det ligger no...
av Candree
05 sep 2006, 15:54

Hehe.. namnet Casmera är VÄLDIGT ovanligt! När jag spelade World of Warcraft så träffa jag på en nisse som hade en syster som hette så... och jag fastnade direkt för det namnet... Tycker om väldigt ovanliga namn, plus att jag ska flytta till staterna så småningom, så vi ville ha ett namn som går att...
av Candree
05 sep 2006, 14:26

Var på KS idag och kollade tillväxten... den har stabiliserats, så jävla skönt! Men hon som gjorde ultraljudet sa att jag kommer få ett stort barn oavsett... Fick även veta att min Casmera där inne har lagt sig till rätta nu med huvudet nedåt... så nu känner man riktigt att det börjar närma sig! Ner...
av Candree
05 sep 2006, 13:36

Uhm... ok... men jag tror att hon kan tala för sig själv :)
samt att hon skulle nog inte skriva det i ett öppet forum om hon inte ville att andra skulle lyssna... men men...
av Candree
05 sep 2006, 10:27

Tråd: Jag har en argbigga till pappa
Svar: 50
Visningar: 6889
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning