289 träffar

Återgå till avancerad sökning

:/ Låt henne få ventilera lite istället för o skälla ut henne, alla behöver vi bara få skriva av oss ibland och känna att man har stöd, och jag har då inte sett ngnstans där hon sagt att hon inte älskar honom. Jag känner inte er, det kanske finns ngt som ligger bakom det, men jag personligen skulle ...
av Candree
05 sep 2006, 10:12

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Jag har en argbigga till pappa
Svar: 50
Visningar: 6794

Åååh.. härligt! Längtar redan :P Morsan står nog inte ut med mig längre o min rastlöshet, haha
av Candree
04 sep 2006, 21:49

Kategori: Forum & Synpunkter
Tråd: En idé
Svar: 3
Visningar: 992

En idé

Om ni inte redan har tänkt på det, så tycker jag att det skulle vara skitkul om ni skaffade en webchat på den här sidan..
Jag har så himla tråkigt om dagarna, och det skulle nog vara rätt kul om man kunde sitta ett helt gäng om dagarna och dela sina tankar live och bara ha allmänt kul :)
av Candree
04 sep 2006, 21:42

Kategori: Forum & Synpunkter
Tråd: En idé
Svar: 3
Visningar: 992

Mjo.. men att vara så ovetande är skitjobbigt, speciellt nu när det är så nära... man blir ju bara mer o mer nervös... och jag hoppas verkligen att allt går bra o så..
Jag har gjort det stora misstaget genom att läsa o se dokumentärer om förlossningar.. så mycket som kan gå snett!!
av Candree
03 sep 2006, 23:23

Tråd: Besvär
Svar: 16
Visningar: 3038

Don't do it!
Det är en fälla.. du fastnar direkt, och det är jävligt beroendeframkallande vill jag lova! Otroligt svårt att ta sig ur också :( Det är som en drog..
av Candree
03 sep 2006, 19:27

Kategori: Gravid forum
Tråd: Väntar du barn
Svar: 28
Visningar: 3790

Min BM blev lite orolig själv när hon såg att mitt järnvärde inte steg för 5öre.. därför bokade hon in mig hos en läkare som jag ska se nu i veckan. Mitt mått på magen är 33cm, och det är rätt stort för o va i v.32... Min BM skickade även in en remiss till KS för ett extra ultraljud för o kolla att ...
av Candree
03 sep 2006, 17:56

Jag har en kompis sen 7år tbx som arbetar tillsammans med honom. Han fick mig att börja spela World of Warcraft där jag började snacka med honom... åkte över (väldigt stor risk jag tog). Tommy (min fästman) kom och hämtade mig på flygplatsen, både han och jag sken upp som 2 solar när vi såg varandra...
av Candree
03 sep 2006, 17:48

Besvär

Skulle behöva lite hjälp. Det här är min första graviditet, jag är i v.32. Jag var och gjorde ett ultraljud för könsbestämning och hon som utförde det gjorde samtidigt en tillväxtkontroll. Det visade sig att jag har lite för mycket fostervatten och barnet är lite större än vad det bör vara (19% över...
av Candree
03 sep 2006, 13:17

Jag är gravid med mitt första barn, och snart kommer hon! Jag är överlycklig även fast min situation är lite komplicerad. Min fästman bor nämligen i USA, han är amerikan, så han har inte haft möjligheten att stötta mig på det sättet som jag gärna hade velat. Han kommer heller inte kunna vara delakti...
av Candree
03 sep 2006, 13:03

Föregående

Återgå till avancerad sökning