289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Min BM var heeeeeeeelt underbar... jag såg henne på centrum för en vecka sen, jag gick fram o bara krama henne! haha.. hon var verkligen mån om en!
På BVC har jag faktiskt min egen gamla BVC tant som jag hade som liten... jättekul! och hon kommer tom ihåg mig.. skitskoj :D
av Candree
14 feb 2007, 21:04

Kategori: Gravid forum
Tråd: Barnmorskor
Svar: 15
Visningar: 2423

Ja det gör ju det stina!!! men av någon anledning så tillhörde inte väsby till danderyd förut, då var det endast KS, men dom ändrade på det för typ 1år sen eller ngt... tanten måste väl ha glömt!
av Candree
14 feb 2007, 01:20

Kategori: Förlossningen
Tråd: Stockholmsmammor
Svar: 10
Visningar: 1336

Synd att det inte är sommar nu! För på Gärdet finns det ju ett jäääättestort o mysig fält.. det är ju typ jättepopulärt att sitta där o sola o chilla på somrarna... om ni andra sthlmare vet vart jag menar :oops:
av Candree
13 feb 2007, 14:38

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Bebis träff!?
Svar: 34
Visningar: 2575

Jag ville föda på danderyd, men tanten jag pratade med i telefon verkade ha glömt bort att väsby nu mer tillhör danderyd ist. för KS... så det blev KS för min del... det var sisådär, men jag har hört MASSA bra saker om danderyd :D aldrig ngt negativt
av Candree
13 feb 2007, 14:33

Kategori: Förlossningen
Tråd: Stockholmsmammor
Svar: 10
Visningar: 1336

Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt, eftersom man vet mer vad som innebär ekonomiskt här i sverige när man väl blir mamma... :) Stina: Det blir om ca. 1år eller så.. när han betalat av alla sina kreditskulder m.m... typiskt amerikanare du vet :P DOm ska bara ha och ha.. utan att tänka på vad d...
av Candree
13 feb 2007, 14:28

Kategori: Nykomling
Tråd: Gravid nykomling!
Svar: 17
Visningar: 1102

Hur går det föresten har ni bestämt vem som ska flytta vart. Nyfiken

Vi stannar här i Sverige!!! :D:D:D:D
av Candree
13 feb 2007, 11:47

För mig spelar det ingen som helst roll vart man träffas... jag är helt på... :D
av Candree
13 feb 2007, 11:31

GRATTIS STINA! Vad kul för dig :qaf
av Candree
13 feb 2007, 11:27

Kategori: Gravid forum
Tråd: Gravid?? Vem då?
Svar: 52
Visningar: 4645

Hej o välkommen!
Jag förstår dig lite faktiskt.. min dotters pappa bor i USA... vi är dock förlovade, men det är ju inte så att han finns "till hands" så att säga.. så jag är praktiskt taget ensamstående :P
av Candree
12 feb 2007, 21:49

Åååh..träff skulle va superkul här i sthlm.. jag kan närsomhelst!!!
av Candree
12 feb 2007, 21:46

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning