289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Helt seriöst, vad är det med honom? Vad kräver han egentligen? Att han ska få allting dukat för sig för resten av hans liv eller???? Om du skulle bli gravid nu, då är nog risken väääldigt stor att det blir missfall eftersom du kommer vara sönderstressad, det påverkar barnet väldigt mycket! Sen när d...
av Candree
12 feb 2007, 21:41

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Vad göra?
Svar: 30
Visningar: 2148

Men, du bor ju i Sthlm, vi kanske kan träffas fler inne i stan nån dag?

Jag bor i Väsby, så jag vet inte riktigt vad som blir närmast... stan eller blackeberg?
Men det skulle va superkul.. även fast Casmera ligger i lä jämfört med era barn ^^
av Candree
11 feb 2007, 19:12

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Näeh vet ni va!!!
Svar: 36
Visningar: 5812

Gud vad avis jag blir på er... värsta mamma-gänget! Jag är typ glad om jag stöter på någon i centrum...haha
av Candree
11 feb 2007, 12:16

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Näeh vet ni va!!!
Svar: 36
Visningar: 5812

Jag fick 10 bilder gratis från mitt första UL :o
av Candree
11 feb 2007, 12:11

Kategori: Gravid forum
Tråd: Lite frågor?
Svar: 16
Visningar: 1309

vem ska på kurs?

SweetMary :)
av Candree
10 feb 2007, 14:35

Kategori: Tips
Tråd: RÖKNING!
Svar: 62
Visningar: 8654

Absolut, men all rökhysteri som rör sig i samhället gör inte saken lättare... när jag rökte och folk "tjatade" på mig om hur dåligt d va osv, då rökte jag bara ännu mer! Om man stressar sig själv att försöka sluta röka så fort som möjligt så förvärrar det bara saken det med... *talar av re...
av Candree
10 feb 2007, 01:13

Det finns ingenting som bevisar att barnet blir mindre av rökning... som jag skrev här förut, morsan rökte under båda graviditeterna, och både jag och min bror kom ut som stora bjässar, det är väl bara en statistik dom går efter, men ingenting som är vetenskapligt bevisat så vitt jag vet. Visst är d...
av Candree
10 feb 2007, 00:30

haha ja men det är rätt påfrestande för ryggen vill jag lova! :D Javisst! Casmera är JÄTTEovanligt... jag tror man tom kan räkna personer med det namnet på en hand bara... för jag har bara hört det en endaste gång, det var då jag fastnade för det! Jag har googlat lite efter det också.. men kan inte ...
av Candree
08 feb 2007, 23:17

Tråd: Gravid men känner inget och är orolig!
Svar: 23
Visningar: 3122

tack.. ska uppdatera den snart ;) hon är ju mini där :D
nu är hon en riktig tjockis! 65cm lång o 7.7kg! :o galet!
av Candree
08 feb 2007, 23:10

Allting är ju så himla individuellt, vissa mår illa, andra inte, sparkar kommer du nog inte känna förns v.16 eller så..omkring den tiden ivf. Det enda jag kände av i början av min graviditet var lite lätt yrsel. Hade inga kräkningar, inga ömma bröst eller svullen mage... så det är ju helt olika som ...
av Candree
08 feb 2007, 23:04

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning