289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Jag födde på KS i stockholm, det var si sådär... undersökningsrummen var väl inte så "välkomnande" direkt, tråkigt rum, stenhård brits, mörkt....
väl inne på förlossningen var det jättemysigt! underbara BM's..
av Candree
08 feb 2007, 14:12

Kategori: Förlossningen
Tråd: Vart har ni fött eller kommer att föda?
Svar: 18
Visningar: 2301

när jag väntade Casmera så var jag helt galen i att lukta på rengöringsmedel, riktigt starka grejjer... jag kunde sitta o puttsa på småsaker hela tiden, i TIMMAR... bara för att få känna doften :S
Snacka om att morsan var glad ;D rent o snyggt hem hela tiden, haha
av Candree
08 feb 2007, 14:07

Kategori: Gravid forum
Tråd: Konstiga saker för sig under graviditet?...
Svar: 28
Visningar: 2889

Kejsarsnitt är inte ens dans på rosor det heller, 4 kompisar till mig har gjort det, och dom har berättat att en sydd livmoder som drar ihop sig är något grymt fruktansvärt! Dom säger att dom hoppas på en vaginal förlossning till nästa bebis... Jag fick en dotter för 3mån sen, vaginal förlossning, j...
av Candree
06 feb 2007, 22:14

Kategori: Förlossningen
Tråd: Förlossnings Rädsla
Svar: 29
Visningar: 3013

Jag har lust att sätta en kula i skallen på sånna människor, fyfan vad hemskt! Det borde dom ju för fan tänkt på tidigare innan det faktiskt blev en bebis! Den s.k. mänskligheten äcklar mig ibland.. usch
av Candree
02 feb 2007, 14:57

Kategori: Tips
Tråd: Abort i 31a veckan
Svar: 23
Visningar: 2156

http://www.hoco.at/html/hoco_diamond_english.html ^^ Mad andra ord om du inte riktigt skulle förstå: En kombivagn med ögonfångande funktioner. 5-punkts bälte Stor varukorg med extra blixtlås för enkel packning Lättvikt 12" luftdäck på plastekrar med reflexer Lättvikts aluminum ram "pivot-a...
av Candree
31 jan 2007, 18:44

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Tysk barnvagn?
Svar: 4
Visningar: 911

nää men det tillhör ju "tjänster" ;D
av Candree
30 jan 2007, 19:34

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Saker som fattas
Svar: 8
Visningar: 666

nån som har haft problem med att handbromsen lixom inte altid släpper helt! ibland är det som om den ligger i o det luktar lite brända bromsar men det är typ jätte sällan men det händer.. måste väl nästan vara så som jag tror eller?? Kanske vajern e för spänd, eller bromsklossarna ligger snett/trån...
av Candree
30 jan 2007, 12:36

Kategori: Pappa forum
Tråd: Bilar, bilar..
Svar: 66
Visningar: 13114

AIM är som MSN :) Instant Messenger...
sen finns det AOL och Yahoo också.. mycket chattprogram nu :o
av Candree
29 jan 2007, 01:30

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Liten fråga...
Svar: 9
Visningar: 816

Såhär ser den ut..fast min e svart/beige..den här e ju lite blåaktig..
av Candree
28 jan 2007, 20:25

Kategori: Shopping
Tråd: Vilken vagn har du?
Svar: 109
Visningar: 11121

Jag har en Zagma... en polsk kvalitetsvagn... 05'a... skitfin.. beige o svart.. jag har inte kommit på några nackdelar med den än.. jag är supernöjd!
av Candree
28 jan 2007, 17:24

Kategori: Shopping
Tråd: Vilken vagn har du?
Svar: 109
Visningar: 11121
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning