289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Jag förstår precis... men det är ändå jobbigt :/ Plus att mamma är ju arbetslös, så hon är hemma här om dagarna och är omkring oss hela tiden, känns på något sätt att hon favoriserar min mamma, för hon är alltid så lugn omkring henne... fast det kanske bara är jag som överreagerar också, eftersom kä...
av Candree
11 jan 2007, 23:17

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Vad rutten man känner sig
Svar: 17
Visningar: 1642

Vad rutten man känner sig

Jag vet inte riktigt var jag bör posta det här, men det är väl närmaste kategorin till hur jag känner. Casmera har börjat ge ifrån sig riktiga skratt, som kommer från hjärtat... MEN... det är bara när min mamma busar med henne... såfort jag busar med henne så gurglar hon bara.. jag försöker med allt...
av Candree
11 jan 2007, 22:57

Tråd: Vad rutten man känner sig
Svar: 17
Visningar: 1642

Jag antar utmaningen: Antar du utmaningen? Svara på frågorna och skicka vidare 1) Fyra arbeten jag haft i mitt liv: Bilmekaniker Lagerarbetare Chockladkokerska Affärsbiträde 2) Fyra filmer jag kan se om och om igen: Den Gröna Milen Rännstensungarna Ray (Ray Charles) Honey 3) Fyra ställen jag bott i:...
av Candree
11 jan 2007, 22:31

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Utmaning
Svar: 14
Visningar: 1377

min fästman fyller 27 den 20:e januari :)
av Candree
11 jan 2007, 22:21

Tråd: mammor årgång 87
Svar: 134
Visningar: 7417

hihi tack :D hon e så mysig så!
av Candree
11 jan 2007, 17:03

Tråd: Det var på tiden!
Svar: 13
Visningar: 1237

Det var på tiden!

Äntligen lyckades jag fånga en bild där hon ler!!!! Lilla snuttan.. mammas mysflicka!
För att se bilden i större format, gå in här: http://jessie.luminous-beings.com/Casmera/CasmeraPS.gif
av Candree
10 jan 2007, 23:07

Tråd: Det var på tiden!
Svar: 13
Visningar: 1237

Man brukar annars kunna "maila" över bilder... till sin egen mail dvs... men har ingen aning om hur det fungerar.. jag har sladd till min
av Candree
10 jan 2007, 20:31

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: MMS jag blir tokig
Visningar: 925

86:a här med :)
av Candree
10 jan 2007, 20:29

Tråd: mammor årgång 87
Svar: 134
Visningar: 7417

min slempropp gick samma dag som Casmera kom.. fast dagen innan så hade en pytteliten del lossnat... det sägs att man kan jämföra slemproppen med tapetklister.. samma konsistens...
jag hade inga sammandragningar i samband med det... för mig så hände ALLT på samma gång...
av Candree
10 jan 2007, 20:23

Kategori: Förlossningen
Tråd: Slemproppen?
Svar: 11
Visningar: 2532

ah... nästan alla jag känner som har barn har gjort det innan barnet är ute
av Candree
09 jan 2007, 12:08

Kategori: Tips
Tråd: Jag säger då det...