289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Dagis

Okej, som vissa av er kanske vet så blir det att vi stannar i sverige. Jag har funderat på att sätta upp Casmera på dagislistan.. men det är något jag undrar, krävs det att åtminstone ena föräldern har fast jobb?? Mamma berättade för mig att det krävdes då jag o min bror gick på dagis, men då var de...
av Candree
09 jan 2007, 12:07

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Dagis
Svar: 6
Visningar: 618

Translation: Jag vet inte om Candree har sagt något om det här än, men jag är här i Sverige och vi båda har börjat prata om att bara skita i hela idén med att hon och vår dotter flyttar över till USA inom en snar framtid. Det som har ändrat det är några konversationer hon och jag har haft om hur myc...
av Candree
06 jan 2007, 19:21

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Changing plans
Visningar: 798

Min förlossning var väldigt snabb... allt hände liksom på samma gång.. kom som en chock... du kan läsa mer om den här -> http://www.minbebis.com/index.php?sida= ... erattelse1
av Candree
06 jan 2007, 10:28

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: September-06
Svar: 20
Visningar: 2083

Men hur länge är dom sådär tjuriga då? Inte hela tiden väl? :S
av Candree
06 jan 2007, 00:02

Tråd: Tänder???
Svar: 9
Visningar: 771

Tänder???

Alltså... jag tror att Casmera håller på att få tänder... redan...
Hon ligger o nafsar på händerna, är jättegrining, bajsar diarré och MASSOR! Samt att hon är snorig...
Det är väl oftast tecken på tänder? Eller?
Hon är ju bara 2mån :o
av Candree
05 jan 2007, 21:18

Tråd: Tänder???
Svar: 9
Visningar: 771

Ja lite i närheten
Hur stor/liten var din tjej?

Zoë vägde 3940 gr och var -+ 50 cm, dom mätte henne inte.
Funkar det bra med din tjej? Med sömn osv.

Min tjej var STOR!

Casmera vägde 4260g och var 55cm lång :o
av Candree
05 jan 2007, 20:58

Tråd: September-06
Svar: 20
Visningar: 2083

We've been checking out a few jobs already, but maybe it's better to wait untill he actually moves over here and got all his papers done and all... It's not like he has to pay a whole lot since we'll be living with my mom for a while...
av Candree
05 jan 2007, 09:14

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Changing plans
Visningar: 798

Jag och Tommy gick och såg "Eragon" förra veckan... huuuuuuuuur bra som helst..fast.. det kanske bara är för att vi är såna "fantasy"-fantaster :P Tack vare spelet World of Warcraft
av Candree
04 jan 2007, 21:12

Kategori: Tips
Tråd: Biosugen, några tips?
Svar: 12
Visningar: 1196

Vi brukar alltid diska i varmt vatten, diskmedel är fettlösande, så jag skulle nog anta att de flesta bakterier åker med i farten... men vi brukar iofs också alltid skölja av i kallt vatten
av Candree
04 jan 2007, 00:27

Kategori: Träning & hälsa under graviditeten
Tråd: Nappflaskor
Svar: 17
Visningar: 2379

Haha, Kajsa! Du kommer nog bli trött av sparkandet de sista veckorna! Iallafall om du får en sån livlig krabat som Casmera... jag höll på att bli tokig!!!
Men det är sååå mysigt i början :D
av Candree
03 jan 2007, 23:36

Kategori: Gravid forum
Tråd: Sparka?
Svar: 26
Visningar: 2772
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning