176 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Så konstigt

Alltså var eeee mensen? Fortf neg gravtest så gravid e jag ju inte. Om mensen hoppar över kommer jag ha äl igen nu snart då? För när jag trodde jag skulle ha mens sist så kändes det ju preciiis sommjag hade det. Hade allt utan blodet... Har jag ny ÄL nu runt nästa helg då??
av Entriss
09 maj 2014, 15:39

Kategori: Ägglossning
Tråd: Så konstigt
Svar: 11
Visningar: 4471

Ne de måste vara så.. Undra när jag hade ägglossning då.. Detta blir ju riktigt spännande.. Har fortfarande inte fått mens iaf.. Mysko!
av Entriss
04 maj 2014, 18:43

Men om hag hade ägglossning så måste väl mensen komma om jag inte är gravid? Vart fan tog ägget vägen annars HAHA!! Att det ibland inte blir ägglossning o att färför mensen uteblir e ju en grej men nu?? Hur är det me ÄL-tester? Måste båda strecken va starka el hur läser jag dom bäst?
av Entriss
03 maj 2014, 14:19

Så konstigt

Är de någon som Är bra på detta med ägglossning, cykler mens mm... Jag hade mens 26-31 mars. Sen hade jag ägglossning sommjag kände av 14-15 april. Gjorde även ÄL-trst sommgav svagt streck båda dagarna. Så långt känns de rätt.. Men nu.. 26 april började lite pms så som jag brukar ha och sen kommmens...
av Entriss
02 maj 2014, 19:45

Re: BIM APRIL 2014

Mayya89: tack! Vet inte vad jag hoppas på riktigt :/
Absolut att uppsvälld mage är ett tecken. Framförallt på kvällen i början. Apriten brukar väl komma något senare men kan ju absolut va tecken de med. När har du BIM!?
av Entriss
23 apr 2014, 22:15

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM APRIL 2014
Svar: 265
Visningar: 24273

Re: BIM APRIL 2014

Hej allihopa! Jag har läst här några dagar nu och nu kan jag inte hålla mig från att skiva längre. Jag har två barn sedan tidigare och jag och sambon har bestämt att det räcker så. Jag använder preventivmedel och har gjort ca 1 år sen vårt yngsta barn föddes. såå .. Varför skriver jag här? För ca en...
av Entriss
23 apr 2014, 20:46

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM APRIL 2014
Svar: 265
Visningar: 24273
Föregående

Återgå till avancerad sökning