426 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Alla som håller på med IVF

Vad kul att höra från dig igen, Del-Carmen. Verkligen trist att du mått dåligt och helt förståeligt att du behövt en paus härifrån. Det gör vi nog alla ibland. Skönt att ert nästa försök är igång. 15 ägg var ju inte dåligt. Kan ju bli en hel del till frysen. Hoppas dock såklart att ni slipper använd...
av Fialotta81
14 dec 2016, 17:52

Kategori: IVF forum
Tråd: Alla som håller på med IVF
Svar: 9166
Visningar: 797765

Re: hur upplevde du utredningen?

Hej Karlblom! Vad tråkigt att du känner dig så missnöjd med eran fertilitetsklinik. Måste bara fråga vart ni går, eftersom du också, precis som jag, bor i GBG-området. Själv går jag (och sambon) på Sahlgrenska och jag kan säga att jag känner verkligen igen mig i det du skriver. Tyvärr kan man inte r...
av Fialotta81
01 dec 2016, 16:29

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: hur upplevde du utredningen?
Svar: 1
Visningar: 1499

Re: För alla som kämpar på antar jag

Hej alla kämpar! Var längesedan jag skrev här. Klart du är välkommen, Infinite. Så trist att du fortfarande inte blivit gravid igen. Skit att det ska vara så svårt för vissa av oss. Håller alla tummar och tår, kaca! Grattis himalia! För egen del så läget tyvärr oförändrat. Är fortsatt ogravid. Efter...
av Fialotta81
23 nov 2016, 01:16

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 203806

Vad tråkigt, Del-Carmen. :( Förstår att du är ledsen. Det har vi som sagt all rätt att vara. Stor kram till dig också. Varför kan det aldrig gå vår väg?

Jag blöder fortfarande efter missfallet så får nog be om skrapning snart. Trött man blir...
av Fialotta81
02 nov 2016, 15:46

Hur går det Del-Carmen? Behöver ju inte vara dåligt att du inte känner så mycket. Tror de flesta får symptom efter BIM. För egen del är det skit. Var ett nytt missfall, trots allt. Verkar bara gå väldigt segt denna gången. Ultraljudet i tisdags visade att det bara fanns blodrester i livmodern. Är tr...
av Fialotta81
28 okt 2016, 20:04

Re: IVF november 2016

Hoppar in här också!

Har redan avverkat tre IVF-försök, ett ET och två FET. De har endast resulterar i två missfall. Får se när nästa försök blir.
av Fialotta81
17 okt 2016, 12:36

Tråd: IVF november 2016
Svar: 4
Visningar: 2627

Välkommen, varkamptillettplus! Kul att vi blir några fler i gruppen. Jag och sambon har försökt få barn i 2 år nu och har hittills gjort 1 misslyckat färskförsök och 2 misslyckade frysförsök. Första försöket resulterade i plus, men slutade tyvärr med missfall. För 1,5 vecka sedan, efter försök 3, pl...
av Fialotta81
17 okt 2016, 12:32

Tråkigt att det inte blev några ägg för frysen, Del-Carmen. Håller iaf alla tummar för att det insatta embryot fäster. För egen del blev det tyvärr ett nytt missfall. :( De bruna flytningarna tilltog allt mer och nu blöder jag som en tok... Känns verkligen skit alltså. :(
av Fialotta81
12 okt 2016, 14:21

Hej! Jag är gravid igen! :D Vågar ju knappt glädja mig ännu, men en starkt plus blev det nu på morgonen (testdagen). Det är faktiskt starkare än sist så det borde väl vara ett gott tecken? Känns konstigt, var ju helt inställd på ett nytt misslyckande, speciellt efter det negativa testet i fredags. S...
av Fialotta81
06 okt 2016, 13:08

Vad spännande, Del-Carmen! Ska hålla alla tummar för dig. Hoppas det blir många, fina ägg. :) Själv ruvar jag för fullt. Är nu på ruvardag 13 och vet varken ut eller in... Har haft lite bruna flytningar från och till och tjuvtestade därför i fredags. Var givetvis negativt. Så igår eftermiddag fick j...
av Fialotta81
03 okt 2016, 12:21

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning