426 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Alla som håller på med IVF

Tack Libra! :D
av Fialotta81
20 jun 2016, 11:30

Kategori: IVF forum
Tråd: Alla som håller på med IVF
Svar: 9166
Visningar: 797759

Re: kan inte slappna av, allt jag tänker på är att bli gravi

Vad kul att du blev gravid till slut, Michaas! Lycka till med förlossning och allt. Vill också passa på att berätta att jag har plussat idag!!! :D Det gick alltså vägen på första IVF-försöket! Är så lycklig och i total chock. Kan knappt tro att det är sant, men tre graviditetstest har knappast fel.....
av Fialotta81
20 jun 2016, 11:29

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: kan inte slappna av, allt jag tänker på är att bli gravid!!!
Svar: 115
Visningar: 26800

Jag kan inte riktigt tro det, men jag har precis plussat!!! Äntligen är jag gravid!!!! :D :D :D Efter mer än 1,5 års kämpande. Är i total chock men superlycklig såklart. Tänk att det gick vägen på första IVF-försöket!
av Fialotta81
20 jun 2016, 09:48

Re: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30

Jag kan inte riktigt tro det, men jag har precis plussat!!! (Tre graviditetstest kan ju knappast ha fel). :D :D :D Äntligen är jag gravid!!!! Efter mer än 1,5 års kämpande. Är i total chock men superlycklig såklart. Tänk att det gick vägen på första IVF-försöket!
av Fialotta81
20 jun 2016, 09:47

Tråd: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30
Svar: 307
Visningar: 63468

Tack, Cj2! Vad skönt att din sambos andra prov var ok, Istres. Hoppas ni blir uppsatta på kö för IVF snart. Visst är det otroligt egentligen, hur mycket de kan göra? Är verkligen tacksam också över att man kan få göra IVF inom den offentliga vården i det här landet! Jo, det blev en riktigt bra utdel...
av Fialotta81
18 jun 2016, 00:23

Re: kan inte slappna av, allt jag tänker på är att bli gravi

Hej! Jag hade typ glömt bort denna tråden... Vad trist krakos, att du hade en sån jobbig graviditet och inte riktigt kunde njuta utav den. :-( Skönt iaf att förlossningen gick så bra och stort grattis till lilla Felicia! :-) För egen del har det gått fortsatt trögt och jag har tyvärr inte lyckats bl...
av Fialotta81
15 jun 2016, 10:00

Tråd: kan inte slappna av, allt jag tänker på är att bli gravid!!!
Svar: 115
Visningar: 26800

Ja det låter verkligen härligt med en weekend, Emlan. Precis vad man behöver för koppla bort all stress och skingra tankarna. Surt bara att mensen kom precis innan... Vad jobbigt att sambon måste ta ännu fler tester, Istres. Hoppas att läkarna kommer fram till vad som är fel. Idag fick vi veta att d...
av Fialotta81
10 jun 2016, 18:38

Clearblue fertilitetsmonitor

Hej! Jag har en nästan oanvänd Clearblue fertilitetsmonitor som jag tänkte sälja för en billig peng. Är inte gravid ännu, men då det har visat sig att jag bara kan bli gravid via IVF (stopp i äggledarna), så har jag ingen nytta av den längre. Finns även ett gäng gravtest + ett ägglossningstest till....
av Fialotta81
08 jun 2016, 18:48

Kategori: Bli gravid
Tråd: Clearblue fertilitetsmonitor
Svar: 0
Visningar: 3649

Så var embryot på plats och nu är man alltså på ruvar-dag 1. Nu börjar den hemska, långa väntan... Återinförandet gick ganska lätt, men blev lite krångel då jag är rätt trång "där nere". Sen skulle man visst också ha druckit mycket innan för att få urinblåsan full. (Går tydligen lättare då...
av Fialotta81
05 jun 2016, 16:43

Tack Istres! Så var embryot på plats och nu är man alltså på ruvar-dag 1. Nu börjat den hemska och långa väntan... Återinförandet gick ganska lätt, men blev lite krångel då jag är rätt trång "där nere". Sen skulle man visst också ha druckit mycket innan för att få urinblåsan full. (Går tyd...
av Fialotta81
05 jun 2016, 16:42

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning