506 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Klara sig?

hejsan när jag var ensam med första barnet hade jag soc hjälp. då när barnet föddes fick man en extra utbetalning till babyutrustning, då låg det på ca 5000kr. borde vara mer nu. sökte även i en fond för ensamstående (kommer inte ihåg vad den hette) men fick ca 2500kr. så det finns extra hjälp att f...
av mysan30
07 okt 2009, 21:20

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: Klara sig?
Svar: 7
Visningar: 3528

Re: Förlossning i linköping

hejsan jag tog innohep sprutor från tredje månaden pga tidigare propp. jag är extremt spruträdd så jag fick emlakräm på recept ssom är en bedövnings salva. nålen är tunn och väldigt kort. efteråt hade jag ont , man blir öm och får blåmärken ibland. kan även få som hårda knölar. man kan ta dom både i...
av mysan30
01 okt 2009, 20:55

Kategori: Förlossningen
Tråd: Förlossning i linköping
Svar: 7
Visningar: 2950

Re: missfall statistik

hejsan jag har fått 4mf. alla skedde inom veckorna 4-6.
av mysan30
25 sep 2009, 21:18

Kategori: Missfall
Tråd: missfall statistik
Svar: 5
Visningar: 7001

Re: beräkna ägglossning

hejsan det skulle jag med vilja veta, fast mer av anledningen att pricka in när man inte vill bli gravid :wink: jag testade med äl test sist för att pricka in äl men då hade jag inga tydliga symtom som flytningar lr magvärk. de symtomen kom 3-4 dagar efter utslag på testen. är inte det konstigt? men...
av mysan30
25 sep 2009, 21:08

Kategori: Ägglossning
Tråd: beräkna ägglossning
Svar: 12
Visningar: 8300

Re: cerazette osäkra piller?

hejsan. oj soltrollet nu blev jag nervös... vet att en del säger att minipiller ska funka bra om man tar dom regelbundet. jag har ju blivit gravid med piller förut men då var det vanliga. men efter min propp i lungan så får ja bara äta minipiller. just det här med mensbortfall är drf otroligt jobbig...
av mysan30
02 sep 2009, 07:59

Kategori: Bli gravid
Tråd: cerazette osäkra piller?
Svar: 3
Visningar: 2490

Re: HJÄLP!!! Han äter allt

hejsan känner igen det där min tvååring var likadan som liten. allt skulle in i munnen. ¨ågra ggr satte han rejält i halsen och skrämde livet ur mig. efter det hade vi "barnsäkra" rum dvs vardagsrum och kök fick det aldrig finnas leksaker i vi dammsög varje dag och kontrollerade rummet inn...
av mysan30
02 sep 2009, 07:49

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: HJÄLP!!! Han äter allt
Svar: 1
Visningar: 724

Re: Posetivt v7 sen negativt v8??

hejsan vad tråkigt att det inte levde längre. men jag bara undrar en sak.. tog de gravtest på dig på gyn? så tidigt som du är så är det ju inte säkert att man ser hjärtat så jag bara undrar vad de baserade att bebisen va död på? tänkte bara eftersom du inte börjat blöda än. när jag va gravid så visa...
av mysan30
02 sep 2009, 07:10

Kategori: Första trimestern
Tråd: Posetivt v7 sen negativt v8??
Svar: 13
Visningar: 5660

Re: Kan vi inte göra en liten uppdateran, Januarimammor 2009???

hejsan. har läst om era gulliga ungar och konstanterat att de flesta både äter kryper sitter, pratar mm. det ger mig lite ångest då min elias inte gör nåt.. han kan nästan sitta men bara med stöd. han går upp i krypställning och gungar, trodde då att han skulle börja krypa men det var tre veckor sen...
av mysan30
26 aug 2009, 08:48

Kategori: Januarimammor 2009
Tråd: Kan vi inte göra en liten uppdateran, Januarimammor 2009???
Svar: 61
Visningar: 6043

Re: Jag vet att det säkert är hormoner.. men ändå.. arg

hejsan känner igen mig i mycket :D tycker ochså att det ser rörigt ut här hemma. vill göra om ofta och har alltid olika projekt på gång. men min sambo är väldigt seg och ointresserad. att åka till ikea är s¨åå jobbigt tycker han . visst vill jag välja själv men vill att han ska vara med och se vad j...
av mysan30
26 aug 2009, 08:34

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Jag vet att det säkert är hormoner.. men ändå.. arg
Svar: 5
Visningar: 622

cerazette osäkra piller?

hejsan vet inte om detta är rätt ställe att skriva på men jag undrar bara om era erfarenheter av minipiller. enligt min läkare så är minipiller enda ppillret för mig. problemet med dom är att mensen försvinner och jag tror att jag är gravid hela tiden... testar mig ofta baara för att vara säker. nu ...
av mysan30
26 aug 2009, 08:00

Kategori: Bli gravid
Tråd: cerazette osäkra piller?
Svar: 3
Visningar: 2490
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning
Annons: