506 träffar

Återgå till avancerad sökning

gravid efter snitt

hejsan, jag undrar om det e nån som vet om det e svårare att bli gravid efter snitt? har tidigare haft lätt för att bli gravid. (inom 1-3mån). men nu har jag försökt sen aug -07, och inget händer. frågade på mvc men dom trodde inte att det skulle ha någon betydelse. har även en ämnesomsättningssjukd...
av mysan30
28 apr 2008, 14:52

Kategori: Bli gravid
Tråd: gravid efter snitt
Svar: 3
Visningar: 257

Re: Bimlista - Maj 08

hejsan. jag borde ha ä-l idag lrsenast imorrn. men jag blir inte klok på testlagrets stickor. eftersom jag inte är regelbunden, så började ja testa redan förra veckan(ons), då fick jag ett svagt test,mycket svagare än kontrollstreck men det fanns där. sen var det så i två dagar,sen i fre så började ...
av mysan30
28 apr 2008, 14:44

Tråd: Bimlista - Maj 08
Svar: 539
Visningar: 25070

Re: Bimlista - Maj 08

hejsan får ochså lägga in mig här mensen kom punktligt denna månad ochså.. hoppas att vi lyckas denna gång. har inte riktigt kommit på hur allt på denna sida funkar men hoppas att ja ska lära mig. lycka till alla, min bim e 10/5.
av mysan30
13 apr 2008, 21:45

Tråd: Bimlista - Maj 08
Svar: 539
Visningar: 25070

Re: Alla som har svårt att bli gravida, se hit!

Hejsan, kanske kan jag med hoppa på denna tråd trots att jag har barn. Har försökt i 8månader nu och finns mens idag, fy vad tråkigt. tidigare har min man skämtat med mig och sagt att det räcker med att titta på mig så blir ja med barn...nu är det tvärstopp. har kört med ä-l test men hjälper inte. h...
av mysan30
13 apr 2008, 17:07

Tråd: Alla som har svårt att bli gravida, se hit!
Svar: 2060
Visningar: 191745

Re: MF igen!?!?!

Hejsan, var med om något liknande för 2månader sen . Efter att försökt i 6mån visade stickan äntligen ett starkt plus. Trots att jag testade mig tre dagar innan mens. Blev så glad.Men på den dagen jag skulle haft min mens så fick jag en liten blödning. Blev orolig och vi åkte in till sjukhuset. När ...
av mysan30
09 apr 2008, 14:36

Kategori: Missfall
Tråd: MF igen!?!?!
Svar: 16
Visningar: 1834

Re: BIM runt den 10:e april?

hejsan, beräknad mens 12/4, tror jag prickade ä-l men använde annat test denna gång. tyckte det va svårare. har försökt i 9månader men inget resultat . har barn sen tidigare så får känslan av att man inte ska oroa sig. men med dom tidigare barnen gick det på typ första försöket. kan det ha gjort ski...
av mysan30
09 apr 2008, 14:21

Tråd: BIM runt den 10:e april?
Svar: 121
Visningar: 6076
Föregående

Återgå till avancerad sökning
Annons: