98 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Skengraviditet ;)

Hej på er! En veckas jobb är äntligen över, har iofs stalltjänst imorgon bitti, upp kl 7. Men ledig på söndag... Jag har ett stall med inackorderingar samt två egna hästar, jag jobbar även heltid på det. Jag har en tjänst på ett företag som säljer hårvårdsprodukter till frisörer och kallas så fint s...
av Beccis73
17 feb 2012, 21:00

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Skengraviditet ;)
Svar: 92
Visningar: 20256

Waiting! Positivt att få ett samtal iallafall... *försöker trösta* Förstår frustrationen du känner och jag vet mycket väl vad besvikelsen för med sig. Jag går privat och det kostar inte mer än hos sjukvården, jag har haft min gyn i en massa år nu så dom känner mig väl.... Kolla alternativ... Jag tän...
av Beccis73
14 feb 2012, 16:58

Hej på er igen! Har haft alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid... Mensen kom natten mellan söndag och måndag, galet mycket också och ont som fasen. Heidi: Nä inga naturpreparat, bara folsyra, zink och magnesium. Har idag varit hos gyn och lämnat en massa blod för nu börjar vår utred...
av Beccis73
14 feb 2012, 13:48

Waiting! Inte gravid..... Ingen mens heller... :cry:
av Beccis73
11 feb 2012, 19:10

Hej igen! Jag är bim +3. Inget resultat på Stickan idag, digitalt cb, ska testa om 3 dagar igen. Jag blir galen!!!! Hade brunrosa miniblödningar en dag över bim som försvann. Fattar ingenting. Har haft väldigt korta cykler innan på 24 dagar i snitt, nu är det dag 31. Men det finns ju inget man kan g...
av Beccis73
11 feb 2012, 16:06

Hej på er! Ingen blödning idag så nu åker jag och köper ett nytt test, för femtioelfte gången. Är sjukt nervös över att bli besviken igen. Håll tummarna för mig...
Det är faktiskt våran tur nu! Jag återkommer under dagen.
Kram på er!
av Beccis73
11 feb 2012, 12:28

Tack igen WaitingForMyAngel! Tror att det är mensen som är på gång. Lär hänga med er ett tag om det är ok?! Ha en skön helg :D
av Beccis73
10 feb 2012, 17:32

Åh, jag känner igen mig så väl i era inlägg, väntan och besvikelse. Jag och min sambo har försökt i över ett år nu, detta var försök 13. Igår började jag blöda, 2 dagar över bim, inget +, men det är bara brunrosa än sålänge med molvärk. Vi får väl se när kranen vrids på ordentligt... Tack för att ni...
av Beccis73
10 feb 2012, 16:58

Föregående

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()