Tack Jippssan, det kan nog vara det.. Natten som gick var inte kul Tycker vi har all rätt att gnälla lite här, perfekt ställe för det o att utbyta tankar o erfarenheter Håller med om att det är mysigt med sparkarna!
Jippssan alltså jag vet inte, kan det vara det? Jag har lite ont i ryggen (svanken typ) ibland o det tror jag är foglossning. Men det jag skrev om kommer helt plötsligt o sitter i ett tag o försvinner sen.
Jag har nu i ett par dagar, en gång om dagen, fått jäkligt ont i sidan av ryggen långt ner på högra sidan. Första gången kom det när jag körde till jobbet o jag blev helt konstig o trodde jag skulle svimma, gjorde riktigt ont. Höll på kanske 45 min. Har varit så nu några gånger, det bara kommer o se...
Idag har jag varit hos barnmorskan, har gått upp ett kilo sen inskrivningen Allt såg bra ut. Nästa gång är det glukosbelastning.. O nu känner jag hur min lilla bebis rör sig, häftigt Syns utanpå ibland också.
Jättesvårt med namn! Jag gillar gamla namn som Siri, Theodora o Sigrid t ex.. Men är ändå osäker o så ska man ju va överens med sambon också Gillar även Cornelia o Emilia o Elin.... Vet inte hur vi ska kunna bestämma oss!