jag har haft ganska dålig koll på min cykel fram tills för en tids sedan, och nu har jag lärt mej att jag har exakt 28 dagars cykel, och enligt min sån ticker, (som jag nu förlitar mej på hehe), så har jag märkt att när jag BÖR ja ägglossning så har jag även lite molvärk och jätteömma bröstvårtor. f...
någon slags skabb som itne skulle gå å bli av med? det låter enormt konstigt. jobbar själv som djursjukvårdare så man ser ju en del. aldrig har vi haft någon katt med skabb, vilket dessutom e ovanligt, som inte gått å bli av med. hoppas dom tar ordentliga prover så man ser vad det är, om dom skulle ...
angående att känna sej mogen för barn.. det är något stort jag upptäckt med mej själv. jag trodde aldrig att jag skulle vilja ha barn. men bara över några månader har hela mej ställt i sej på detta, och ja vill det så jättejättegärna nu =) det trodde jag aldrig. jag har kännt en extrem skräck inför ...
... det lustiga är att för bara ett drygt halvår sedan hade jag inte ens tanke på bebis, snarare tvärt om.. men så plötsligt hände något, å nu e ja jättesugen och känner inte alls någon skräck inför graviditet, förlossning å barn... haha, jag antar att alla som till mej sagt "nåja lilla vännen ...
*räcker upp handen* vi hade väl tänkt försöka, eller iaf köra på "händer det så händer det" nu i vår. jag ska ta mitt körkort först har jag bestämmt, så jag får en bra "morot"
*mitt första inlägg på minbebis efter att ha snokat runt ett bra tag* :D en tråd som passar mej! jag och min sambo har bestämt oss för "händer de så händer det" nu från i vår! jag ska ta mitt körkort först (äntligen fått tummen ur arslet) men efter det så kommer naturen få ha sin gång so t...