2489 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Känner ni er ägglossning

jag har haft ganska dålig koll på min cykel fram tills för en tids sedan, och nu har jag lärt mej att jag har exakt 28 dagars cykel, och enligt min sån ticker, (som jag nu förlitar mej på hehe), så har jag märkt att när jag BÖR ja ägglossning så har jag även lite molvärk och jätteömma bröstvårtor. f...
av soffilina
05 feb 2009, 20:05

Kategori: Bli gravid
Tråd: Känner ni er ägglossning
Svar: 13
Visningar: 6715

Re: När Yasmina föddes :o)

hon e så sjukt söt alltså, har sett henne i någon annan tråd med.
ser ut att vara en härlig tå glad liten en :D
av soffilina
23 jan 2009, 19:37

Kategori: Min förlossning
Tråd: När Yasmina föddes :o)
Svar: 6
Visningar: 1119

Re: Är orolig för lilla Blacki...

någon slags skabb som itne skulle gå å bli av med? det låter enormt konstigt. jobbar själv som djursjukvårdare så man ser ju en del. aldrig har vi haft någon katt med skabb, vilket dessutom e ovanligt, som inte gått å bli av med. hoppas dom tar ordentliga prover så man ser vad det är, om dom skulle ...
av soffilina
23 jan 2009, 14:09

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Är orolig för lilla Blacki...
Svar: 40
Visningar: 4864

Re: statistik över "försöksålder"...

16 I 17 IIIII 18-19 IIIII IIIII IIIII IIIII IIII 20-21 IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII III 22-23 IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII III 24-25 IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII 26-27 IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII III 28-29 IIIII...
av soffilina
18 jan 2009, 15:12

Tråd: statistik över "försöksålder"...
Svar: 467
Visningar: 31839

Re: Vi som ska börja försöka 2009!

angående att känna sej mogen för barn.. det är något stort jag upptäckt med mej själv. jag trodde aldrig att jag skulle vilja ha barn. men bara över några månader har hela mej ställt i sej på detta, och ja vill det så jättejättegärna nu =) det trodde jag aldrig. jag har kännt en extrem skräck inför ...
av soffilina
12 jan 2009, 22:16

Tråd: Vi som ska börja försöka 2009!
Svar: 827
Visningar: 47217

... det lustiga är att för bara ett drygt halvår sedan hade jag inte ens tanke på bebis, snarare tvärt om.. men så plötsligt hände något, å nu e ja jättesugen och känner inte alls någon skräck inför graviditet, förlossning å barn... haha, jag antar att alla som till mej sagt "nåja lilla vännen ...
av soffilina
06 jan 2009, 00:07

*räcker upp handen*
vi hade väl tänkt försöka, eller iaf köra på "händer det så händer det" nu i vår.
jag ska ta mitt körkort först har jag bestämmt, så jag får en bra "morot" :)
av soffilina
05 jan 2009, 22:28

Re: För ett år sedan...

gud vad söt hon är! och ni e SÅ lika!! :)
av soffilina
04 jan 2009, 16:54

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: För ett år sedan...
Svar: 12
Visningar: 2156

Re: Vi som hoppas bli gravida 09, men inte har så bråtom!

*mitt första inlägg på minbebis efter att ha snokat runt ett bra tag* :D en tråd som passar mej! jag och min sambo har bestämt oss för "händer de så händer det" nu från i vår! jag ska ta mitt körkort först (äntligen fått tummen ur arslet) men efter det så kommer naturen få ha sin gång so t...
av soffilina
30 dec 2008, 18:49

Tråd: Vi som hoppas bli gravida 09, men inte har så bråtom!
Svar: 35
Visningar: 3074
Föregående

Återgå till avancerad sökning