1334 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BIM januarie 2010

Borde ha ÄL typ nu snart - har ju ingen aning om exakt när den är mer än att min cykel sen jag slutade med ppillren har varit 28 dagar. Känns som en väldigt bortkastad ÄL dock då jag befinner mig i Norrland och sambon hemma i södra delen av landet... Men eftersom att jag inte helt säkert vet att den...
av hallon75
23 dec 2009, 00:57

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM januarie 2010
Svar: 1689
Visningar: 94405

Re: BIM januarie 2010

Hej tjejer! Skriver upp mig på listan även om jag kanske egentligen borde vara i februari-listan istället. Har tyvärr uppskattat min ÄL till den 23/12 men då jag och sambon firar jul i varsin ände av landet så kommer det inte att bli något myst på hela den veckan...så nästa seriösa försök blir nog i...
av hallon75
14 dec 2009, 23:49

Tråd: BIM januarie 2010
Svar: 1689
Visningar: 94405

Re: 30+ och försökt med 1:a barnet i 6 mån eller mer.

Ååååh...hatar mens...
Och som jag skrev i en annan tråd så missar vi nästa ÄL och BIM så det blir först i februari chansen finns igen :(

Lite deppig...
av hallon75
11 dec 2009, 11:03

Tråd: 30+ och försökt med 1:a barnet i 6 mån eller mer.
Svar: 396
Visningar: 31043

Re: 30+ och försökt med 1:a barnet i 6 mån eller mer.

Hej på er! Det är kanske här man passar in =) Även om vi inte försökt så mycket än. Är 34 år och känner mig ibland jättegammal i dessa sammanhang =) Kom på i somras att det kanske börjar bli läge för en bäbis (har ju sambo, jobb, bil hund...så då kanske det är läge för nästa grej =)) så i september ...
av hallon75
04 dec 2009, 12:58

Tråd: 30+ och försökt med 1:a barnet i 6 mån eller mer.
Svar: 396
Visningar: 31043
Föregående

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()