1147 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Kampen för att bli gravid håller på att göra mig sjuk...

hej fialotta.. jag tycker ni ska söka hjälp nu o få göra en riktig utredning fast det inte gått så lång tid då du har problem med dina långa cykler. vi har ett barn som det tog nästan 2 år och en utredning byta av jobb och pergotime för att boosta min egna ägglossning för att bli gravid. nu har vi f...
av heidimariajohanna
01 feb 2016, 18:12

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Kampen för att bli gravid håller på att göra mig sjuk... :-(
Svar: 5
Visningar: 4944

Re: Svårt att få till syskon

hej. oj nu har det gått ett tag igen sen förra mensen när jag var inne här. veckorna springer iväg. tråkigt med ett missfall och mens för er =( här hade vi äl i helgen men jag känner mig rätt nere.. pergo kanske görs sitt också. infinite känner du av pergo något? jag känner av starkare äl och inga ä...
av heidimariajohanna
01 feb 2016, 18:07

Tråd: Svårt att få till syskon
Svar: 377
Visningar: 71225

hej där.. ja första dagen är alltid värst. har haft fullt upp i helgen o inte hunnit kika in här.. . jag vet inte om det var byte av jobb eller pergo som gjorde det när jag blev gravid med lilla E. . jag tror mest på miljöombyte för när jag nu testat 3 omgångar pergo så har det inte hänt nåt.. bara ...
av heidimariajohanna
18 jan 2016, 19:48

hej! jag hoppar in här .. var länge sedan jag var inne här men har kikat in ibland för att titta till er. vi fick en dotter juni 2013 och har i ca 2 år försökt få ett syskon utan att lyckas.. gjort utredning innan hon kom till efter ca 2 års försök. åt pergo samma månad jag blev gravid men bytte äve...
av heidimariajohanna
16 jan 2016, 00:33

Re: För alla som kämpar på antar jag

Hej på er tjejer och speciellt naellie till dig. Det var så länge sedan jag var inne här. Idag tänkte jag att jag kikar in och ser hur det går för mina tjejer och om ni lyckats med sykonförsök. Själv står i här också på ruta 1 .. inget plus ens på över 2 år. Jag har varit gravid en gång och det resu...
av heidimariajohanna
07 jan 2016, 22:29

Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 238921

hej ..nu har det gått ett litet tag sen jag kikade in här igen. Spolade äggledarna i tisdags och hade positivt ältest igår.. har myst i tisdag onsdags och idag.. o känt av äl både igår o idag.. undrra om ägget släppt.. ni får hålla tummarna att det går vägen denna gång.. sambon fyller 35 om en och e...
av heidimariajohanna
10 sep 2015, 22:08

Hej! Jag har inte varit inne på minbebis på sååå länge så tänkte att det var dags nu. Vi har en dotter på 2 år och jag hängde mkt här innan vi blev gravida med henne. Tog oss typ 2 år. . . Hon blev till när jag bytte jobb o samma månad åt pergotime . Har denna gång börjat försöka när hon var 6 månad...
av heidimariajohanna
27 aug 2015, 07:46

Re: Mellanblödingar/spottings

hej! jag har också haft problem med spottings som börjar precis en veckan innan mens. Att bli gravid första ggn tog oss nästan 2 år. Vi hann med utredning och flera besök hos gyn för mina mellanblödnigar som de inte kunde ge mig svar på vad det var. Jag googlade självklart runt själv och hittade att...
av heidimariajohanna
27 jul 2015, 07:18

Tråd: Mellanblödingar/spottings
Svar: 5
Visningar: 12335

Re: Känner mig som besatt

hej .. vi har också börjat försöka med tvåan och vår dotter är 1 1/2 år. Vi har inte skyddat oss sedan hon var 6 månader och det har inte tagit sig =( för oss tog det nästan 2 år när vi lyckades första ggn.. hade aldrig varit gravid.. vi gjorde utredning som visade på inga fel och hade då regelbunde...
av heidimariajohanna
30 dec 2014, 09:42

Tråd: Känner mig som besatt
Svar: 13
Visningar: 7214

Re: Varför tar det dig inte? hur orkar ni?

hej.. jag tänker inte skriva att slutar du tänka på det så kommer det eller det kommer gå ska du se. Vi lyckades bli gravida efter nästan 2 år.. efter massa tårar och jag-ger-upp-tankar. Vi gjorde utredning som visade inga fel. När jag bytte jobb blev jag plötsligt gravid.. i samma veva testade jag ...
av heidimariajohanna
10 nov 2014, 22:57

Tråd: Varför tar det dig inte? hur orkar ni?
Svar: 6
Visningar: 4190
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning