1147 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: För alla som kämpar på antar jag

hej tjejer. har börjat jobba igen efter föräldraledigheten.. andra månaden nu vi försöker med tvåan (ni som inte vet att jag hängde här första omgången o det tog ca 2 år för första o en utredning senare) .. eller vi .. det är väl mest jag. sambon kom till mig efter sin resa i somras o frågade om vi ...
av heidimariajohanna
04 okt 2014, 14:06

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 238921

naellie.. jag har inte hunnit kika in här då jag har börjat jobba igen efter föräldraledigheten.. jag blev så ledsen när jag såg vad som hänt..=/ massa kramar...
av heidimariajohanna
23 sep 2014, 21:36

tack naellie för dina ord. det känns mkt bättre. jag vill verkligen inte bli som förra ggn att man sitter o googlar o analyserar o allt. jag har kollat med fyra olika läkare och alla säger olika värden.. allt från under 2 till 5.0!! sjukt att det ska vara så.. men jag ska försöka njuta av mitt nya j...
av heidimariajohanna
19 sep 2014, 17:23

naellie du får ta det lugnt o int greja i trägården. det får du överlåta till mannen. måste fråga er här..fick svar på mina prover igår och jag blev lite bekymrad.. jag är supertrött hela tiden o jag har mellanblödningar från dag 8 efter äl till mens.. jag har misstänkt att nåt är fel på hormonerna....
av heidimariajohanna
18 sep 2014, 07:38

naellie.. oj. du det där var ett riktigt guldägg !! Hur är det med amh test. är det superkänsligt o ska tas en speciell dag och tid punkt som fsh? mitt fsh ligger ju på över 9 och över 10 är ju inte bra.. jag har aldrig gjort amh test men skulle vilja göra det. det hade lugnat mig lite.. fast jag ka...
av heidimariajohanna
14 sep 2014, 20:34

naeelliiie... var så länge sen jag var inne här o jag har följt er resa att bli 4 förut. nu när jag kommer in er jag att du har plussat!! stort grattis!! även grattis till hemligtsyskon =)=) grattis. vi började syskonförsök denna månaden o idag dök mensen upp =( hade inte förväntat mig nåt annat.. m...
av heidimariajohanna
14 sep 2014, 00:13

Re: Fler som nyligen börjat försöka med 2:an

hej. tänkte jag kikar in här för det är lite prat hemma om en tvåa.. vår dotter blev ett precis och vi vill att det ska vara ca 2 år emellan de. .första tog oss över 1 1/2 år innan vi lyckades och då använde jag ältest och monitor .. har jätteregelbundet mens (eller hade nu kan den variera mellan da...
av heidimariajohanna
08 jul 2014, 21:09

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Fler som nyligen börjat försöka med 2:an
Svar: 490
Visningar: 27735

hej tillbaka här på min bebis. vår dotter är 9 månader. vi har inte skyddat oss sen hon kom till för att det tog ca 2 år med henne. dock är inte sambon på att "försöka" på riktigt än men tar det sig så tar det sig.. eller nåt. :oops: Han tror ju att det kommer bli direkt bara för att vi få...
av heidimariajohanna
26 mar 2014, 17:51

Re: Bim-tråd för oss som försökt mer än 6 månader..

jag håller helt o hållet med dig append.. det kändes skönt att vara här inne o man fick stöd av andra i samma situation. vilken fin profilbild
vad har ni gett er dotter för namn? =)
av heidimariajohanna
02 dec 2013, 08:54

Tråd: Bim-tråd för oss som försökt mer än 6 månader..
Svar: 2215
Visningar: 137074

Re: Bim-tråd för oss som försökt mer än 6 månader..

hej tjejer. jag har hållt mig borta från min bebis ett bra tag. . nu är jag tillbaka hos mina tjejer. jag hör inte hemma i den här gruppen längre då vår lilla tjej blev 5 månader idag.. 2 år försökte vi o jag ser att det är några av er tjejjer kvar som hängde i tråden när jag var som mest aktiv. sto...
av heidimariajohanna
30 nov 2013, 00:02

Tråd: Bim-tråd för oss som försökt mer än 6 månader..
Svar: 2215
Visningar: 137074
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning