408 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Aprilmammor 2011

Vad avundsjuk jag blir.... Åhhhh jag vill också komma igång nu!... Har dock massor med molvärk och rosa flytningar av o till men inte så mycket som jag vill! Suck.. denna väntan
av Lillaärtan
05 apr 2011, 16:22

Kategori: Aprilföräldrar 2011
Tråd: Aprilmammor 2011
Svar: 5944
Visningar: 422214

Re: Magbilder!

shit här har man missat mycket! Vilka magar ni fått!

Själv hade man en liten som från att ligga ruckbar flyttade sej till tvärläge.. men nu ligger ruckbar igen osv..

Har förvärkar från helvetet varje dag så jag hoppas det är över snart...
Tips på hur man får igång en fl?? :lol:
av Lillaärtan
04 apr 2011, 15:22

Tråd: Magbilder!
Svar: 397
Visningar: 39690

Re: ni med erfarenhet av Tvärläge

strumpan: åh det var gott att höra! Dock är jag lite orolig eftersom jag känt en "hård" knöl som rör sej vid revbenen, mycket likt en liten skalle när man känner.. Funderar om han är i säte nu.. Ska till bm på onsdag så vi får se då... =) Er andra gillade jag inte svaret av speciellt mycke...
av Lillaärtan
13 mar 2011, 13:21

Kategori: Tredje trimestern
Tråd: ni med erfarenhet av Tvärläge
Svar: 6
Visningar: 9109

ni med erfarenhet av Tvärläge

Är det någon som har erfarenhet av detta??? I vecka 30+ var jag hos BM och då hade lilleman vänt sej och låg med huvudet neråt, rörlig. besöket efter v 32+ hade han sjunkit ner och låg ruckbar, Hurra tänkte en annan och att han nog skulle komma innan satt datum.. Var på tillväxt ul i måndags v 34+5 ...
av Lillaärtan
09 mar 2011, 12:49

Kategori: Tredje trimestern
Tråd: ni med erfarenhet av Tvärläge
Visningar: 9109

Re: Blödning i v 27+

det Kom ganska direkt efter, kändes som mängder då men har avtagit lite nu, men inte slutat heller... Ska på middag nu med lill tösen och har de inte gett sej tills vi kommer hem får jag ringa rådgivningen o fråga lite genant om vad de tycker... Usch! jag tycker de är så lett att fråga allmänt folk ...
av Lillaärtan
14 jan 2011, 18:24

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Blödning i v 27+
Visningar: 660

Re: Blödning i v 27+

Jo...

Jag som alltid fått lugna sambon när något sånt hänt osv... Man förknippar ju inte blod med graviditet..
av Lillaärtan
14 jan 2011, 16:38

Blödning i v 27+

jag behöver lite råd och hjälp för att lätta mitt oroliga hjärta... jag är gravid i v 27+, min sambo är borta på jobb och jag bestämde mej för att ha lite ensam mys... :oops: Iaf.. efteråt nu var det blod på pappret när jag varit på toa, inga tvivel om vart de kom ifrån... det har hänt när jag o gub...
av Lillaärtan
14 jan 2011, 15:33

här är min kanon kula... Idag v28 :D
av Lillaärtan
12 jan 2011, 13:40

jag var hos bm nu i veckan för mätning osv, jag har känt mej klumpig och så men inte så "stor" men hamnade precis på den övre kurvan :S så jag kanske inte är så liten som jag trodde ;)
av Lillaärtan
08 jan 2011, 16:04

Här kommer min mage... Igen..
Det känns dock bättre nu då jag "orkade" få fram en magbild som var helt ok.. Där jag inte ser lönnfet ut..

Det är från igår v 24 (23+3)
av Lillaärtan
19 dec 2010, 16:56

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()