1392 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

Hej tjejjer!! Här har det varit några turer fram och tillbaka kan man lugnt säga. Har varit jätte jobbigt, sådär så man knappt kommer upp ur sängen. Jag är fortfarande gravid, har inte gjort någon abort, och tror inte heller jag kommer att göra det. Jag och killen är fortfarande tillsammans men det ...
av madizzo
16 nov 2009, 21:10

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6015
Visningar: 381431

Re: BIM November 2009

Vill bara skriva till alla som följt mig här Jag vill börja med att säga att jag och min kille kämpar på fast isär. Det är riktigt tufft och jag vet inte om vi kommer klara det, men försöker verkligen vara positiv. Jag är gravid!!! Efter några försök och ett MF så blir jag gravid när det är katastro...
av madizzo
08 nov 2009, 23:54

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM November 2009
Svar: 1398
Visningar: 89574

Hej mina vänner!! Tänkte bara uppdatera lite. Jag och killen pratar och pratar och vi är fortfarande tillsammans men bor isär, vi ska åka till thailand om 4 veckor och när vi kommer hem ska han flytta hem igen. Men vi har bestämt oss för att göra abort (har tid på torsdag), det känns jätte konstigt ...
av madizzo
08 nov 2009, 23:45

Jag kommer nog göra abort :cry: Jag vill inte vara själv med 3 stycken, och om vi inte klarar av testerna idag i livet så kommer det inte bli bättre med en 3e bebis. Vi har bråkat sååå mycket och jag orkar inte mer nu!! Snart lägger jag ner allt, drar något gammalt över mig och försvinner!! Ja han h...
av madizzo
04 nov 2009, 21:50

Tjejer vad ska jag göra???? Jag är nog gravid!! Jag har 7-8 dagar kvar till BIM, men ett svagt svagt streck börjar träda fram, och jag har en mellanblödning, som jag trodde var framkallad av stress, men som verkar vara en nidblödning... Vad ska jag göra nu??? Jag är helt uppgiven. Han har varit hos ...
av madizzo
04 nov 2009, 10:37

Erikah - stå på dig, du är lika mycket kvinna som vem som helst, du kommer få din bebis, ge inte upp!!! Kämpa kämpa, hejja dig!
av madizzo
02 nov 2009, 21:38

Re: Dåligt välkomnande

Men hon verkar ju vara psykopat, kanske någon som förlorat ett barn som har blivit knäpp?? Alla alias och så. Kanske förlorat en Haily?? Bara en tanke...
By the way MalinM - hon hade ingen lägenhet, det var hennes pojkväns
av madizzo
02 nov 2009, 21:31

Tråd: Dåligt välkomnande
Svar: 81
Visningar: 5531

Re: Att ha planerat innan.. och hur det egentligen känns.

Ehhh ok???? Jag är mogen för att vara 16 hette det, hmmmmmmmmm oki därför ljuger man och lägger in fejkade uppgifter i 3 olika alias och ljuger om att man är gravid??? Äh lägg ner!!
av madizzo
02 nov 2009, 20:56

Tråd: Att ha planerat innan.. och hur det egentligen känns.
Svar: 55
Visningar: 4354

Tack girlies!!! Ni är bäst :D Nu ska jag gå och lägga lilla pinulen, dags att nanna kudde!
av madizzo
02 nov 2009, 19:51

Maggan, jo vi har väl sagt nu att vi ska vara tillsammans fast bo isär ett tag. Och nej just nu är det inte läge att skaffa en till, jag har ju 2 redan. Om jag skulle vara gravid nu så kommer det bli ett svårt val, jag vill inte gå igenom en abort, eftesom jag vill ha en bebis till. Men om jag inte ...
av madizzo
02 nov 2009, 19:16

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()