1392 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: **BIM OKTOBER**

Trollis, jag fick utslag på ÄL stickor när jag var gravid, om du börjar få utslag på dem nu så kan du testa med gravtest också, de kommer också visa + då!!! Lycka till
av madizzo
30 okt 2009, 14:11

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: **BIM OKTOBER**
Svar: 1460
Visningar: 89341

Re: BIM November 2009

Erikah - om du är gravid så stiger hormonerna snabbt, prova imorgon igen och se :D Åhh vad jag hoppas för din skull!!!
av madizzo
30 okt 2009, 14:08

Tråd: BIM November 2009
Svar: 1398
Visningar: 89579

succubusan skrev:Jag får nog vara med er... ska ha mens nästa vecka (slutar med p-piller nu för kartan är slut så det passar sig bra:) )

så... BIM bör väl bli då om 4 veckor..om jag räknar rätt? 8) tjaa typ 30 nov :)

Vi var gravida nästan samtidigt sist :D kommer ihåg dig, välkommen hit !!
av madizzo
30 okt 2009, 14:07

Wow vad spännande, det kanske är ett svagt streck... Jag vart ju gravid i sep och fick MF sen fick jag min första ÄL nu för några dagar sen och då låg jag och mannen i fejd, men vi hade sex en gång ändå, men jag brukar känna när jag blir gravid och jag känner att jag INTE är det... Men idag fick jag...
av madizzo
30 okt 2009, 10:36

Vad duktig du är som kan vänta med att testa... Jag ska ha min mens 11 nov, men hade tidig ÄL så jag planerar att testa från den 5e :D Även fast jag vet att det inte blev något...
av madizzo
30 okt 2009, 10:33

Re: Test beroende

Jag är testnarkoman men det vet väl alla redan... Jag testar mest med ÄL stickor för de påvisar ju även graviditet och är billigare än de.. Jag beställer från testlagret.se och har en hel drös här hemma, om jag blir gravid nu undrar jag vart jag ska göra av alla, får väl lotta ut dom här inne =)
av madizzo
30 okt 2009, 10:27

Kategori: Bli gravid
Tråd: Test beroende
Svar: 11
Visningar: 1462

Re: Missfall?

Hur har det gått?
av madizzo
30 okt 2009, 10:24

Kategori: Missfall
Tråd: Missfall?
Svar: 23
Visningar: 5946

Hejja erikah, jag håller en extra tumme för dig!!!
av madizzo
30 okt 2009, 10:22

Re: Ang ÄL test

Nu har jag haft ÄL fast testerna varit svaga innan och när ÄL kom steg det, så det måste bero på hormonnivån i kroppen att det kan ligga svaga streck hela månaden, har nog inget med om man får ÄL eller inte att göra. Malin82 du kanske börjar testa för sent eller för tidigt. Jag får min ÄL jätte tidi...
av madizzo
30 okt 2009, 10:18

Kategori: Ägglossning
Tråd: Ang ÄL test
Svar: 9
Visningar: 1177

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

Soltrollet, man blir lika förvånad varje gång, läkare kan vara så jävla inkompetenta.... Helt ärligt finns det ingen annan du kan gå till som förstår lite bättre att det är tungt nog som det är, att du inte ska behöva gå och bära på det längre??? Jag vet vad du menar, fick reda på i vecka 4 att bebi...
av madizzo
30 okt 2009, 10:13

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6015
Visningar: 381447
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()