216 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: ung mamma i sthlm?

Har ni börjat med smakportioner än? Det är jätteroligt speciellt första gången hon spottade och fräste, fick tom rysningar stackarn.
av ma_
26 mar 2009, 12:34

Kategori: Ung och gravid
Tråd: ung mamma i sthlm?
Svar: 29
Visningar: 4523

Det funkar jättebra hon är en liten solstråle. Hon har RS nu men det märks inte ens. Hur fungerar det för er? :)
av ma_
25 mar 2009, 11:50

aha ok där bor min sambos andra dotter. Vi bor i Högdalen, söder om stan.
av ma_
24 mar 2009, 08:47

Inte ens två veckor alltså :P vart bor ni?
av ma_
23 mar 2009, 22:52

Re: unga sthlmsmammor som vill träffas?

Jag kanske bör tillägga innan alla tycker synd om oss att hon har jättebra värden så vi var bara på sjukhuset en natt och hon visar inga symptom, är inte ens lite snorig. Hon är glad och visar inga tecken alls på att reager på det över huvud taget så det är jätteskönt. Tyvär så har inte alla sån tur...
av ma_
22 mar 2009, 20:25

Kategori: Gravid forum
Tråd: unga sthlmsmammor som vill träffas?
Svar: 387
Visningar: 21365

__Laura__

Då är ju våra nästan precis lika gamla! Leona är född 22 november när är Kaspar född?
av ma_
21 mar 2009, 11:08

Re: unga sthlmsmammor som vill träffas?

vecka 15 är vi anträffbara igen lilltjejen har fått RS och vi vill inte riskera att smitta någon :(
av ma_
21 mar 2009, 11:05

Kategori: Gravid forum
Tråd: unga sthlmsmammor som vill träffas?
Svar: 387
Visningar: 21365

Hej jag heter malin och har en dotter på snart 4 månader. Vi bor i Högdalen men känner nästan inga med barn så jag skulle jättegärna vilja träffa andra gravida/mammor i sthlm
av ma_
17 mar 2009, 09:56

Re: Föräldragrupp för "yngre" mammor.

Jag gick på xist föräldrautbildning och den var verkligen jättebra tyvär så har dom lagt ned hela xist pga ekonomiska problem men det verkar inte som att BVC eller ungdomsmottagningar fått reda på detta.
av ma_
17 mar 2009, 09:48

Tråd: Föräldragrupp för "yngre" mammor.
Svar: 4
Visningar: 961

Re: mobbad av min egen pappa

Jobbigt att du måste bo med honom. Jag har aldrig haft någon speciellt bra relation med min pappa men mina föräldrar är skilda så jag har bott med min mamma. När han fick veta att jag var gravid så reagerade han som din pappa med att säga en massa dumma saker och detta resulterade i att vi slutade a...
av ma_
17 mar 2009, 09:45

Tråd: mobbad av min egen pappa
Svar: 7
Visningar: 1959
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()