216 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: era föräldrar!

Min mamma tog det bättre än väntat men det är snart en vecka sen jag berättade och hon gråter fortfarande ganska mycket. Jag är ju bara 17 år så hon tycker det är väldigt jobbigt och även om hon inte säger det hela tiden så vet jag att hon vill att jag gör abort.
av ma_
16 apr 2008, 20:31

Kategori: Ung och gravid
Tråd: era föräldrar!
Svar: 25
Visningar: 3237

Re: någon annan som är runt åttonde veckan?

Hej vad roligt med fler unga som är rätt tidigt i graviditeten :) Själv är jag i vecka 10 nu och det har varit och är fortfarande ibland lite jobbigt. Med tanke på att jag inte är tillsammans med pappan så är jag livrädd för att bli ensam och allt såntdär. Det är ju inte riktigt accepterat att vara ...
av ma_
16 apr 2008, 20:27

Kategori: Ung och gravid
Tråd: någon annan som är runt åttonde veckan?
Svar: 21
Visningar: 2259

Re: Mage än?

jag kan inte anvnda alla mina jeans utan det är mjukisar och mama leggins som gäller. Förstår inte riktigt hur jag lyckats bli så tjock redan men än så länge går det att dölja med stora kläder.
av ma_
16 apr 2008, 20:03

Kategori: Novembermammor -08
Tråd: Mage än?
Svar: 42
Visningar: 3719

Re: Stockholmsmammor

Hej jag är i vecka 10 nu så i mitten av november blir det nog och jag finns också i sthlm :)
av ma_
16 apr 2008, 20:01

Tråd: Stockholmsmammor
Svar: 34
Visningar: 3633

Re: När ska ni berätta?

på grund av omständigheterna så vet mina föräldrar och några av mina närmsta vänner samt hans bror. Alla andra får nog inte veta förrän vecka 12 eller senare
av ma_
16 apr 2008, 20:00

Tråd: När ska ni berätta?
Svar: 24
Visningar: 2582

Re: mammor i stockholm

Hej jag är 17 år och i 10 veckan så det är tidigt än skulle vara kul att träffa andra unga gravida i stockholm. Tror det skulle vara rätt skönt att höra hur andra tänker också angående graviditeten
av ma_
16 apr 2008, 19:55

Kategori: Stockholms barn/föräldragrupp
Tråd: mammor i stockholm
Svar: 358
Visningar: 27890
Föregående

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()