2030 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BIM November 2017

Har fortfarande rejält med molvärk, speciellt på höger sida. Lyckades inte hålla mig längre från att testa. :roll: Något väldigt svagt finns där, så nu får vi se om det fortsätter öka eller om det stannar av. Förhoppningsvis är den rejäla molvärken ett gott tecken. *håller tummarna så de blir blå*
av Grim
07 nov 2017, 10:02

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM November 2017
Svar: 129
Visningar: 27536

Åh nej, en brun blödning igår kväll som fortsätter även nu på morgonen. Cykeln fått knas eftersom jag bara är på dag 21 i cykeln. Det måste vara någon konstig mens, min app tror därför att jag ska få min nästa redan 30/11 men det räknar jag inte med. Kanske analyserar vidare i BIM december tråden. ...
av Grim
07 nov 2017, 09:00

Allt mellan ÄL+3 till ÄL+6. I vanliga fall brukar det inte vara några tvivel, eftersom tempen brukar visa tydligt när ÄL skett. Men nu gör den mig lite osäker.. Har i alla fall molvärk sen igår som definitivt känns bekant, påminner om växtvärken jag hade med sonen. Något nytt som jag fått och som j...
av Grim
06 nov 2017, 23:24

Allt mellan ÄL+3 till ÄL+6. I vanliga fall brukar det inte vara några tvivel, eftersom tempen brukar visa tydligt när ÄL skett. Men nu gör den mig lite osäker.. Har i alla fall molvärk sen igår som definitivt känns bekant, påminner om växtvärken jag hade med sonen. Något nytt som jag fått och som ja...
av Grim
06 nov 2017, 20:27

Misstänker att kroppen hade lite svårigheter med att ägglossa. Hade rejält ont över äggstockarna och sen steg tempen som den alltid brukar göra när det släppt. Men den brukar hålla sig hög fram till mens. Nu höll den sig hög i 2 dagar, sen störtdök den igen, för att stiga dagen efter. Så gissningsvi...
av Grim
05 nov 2017, 11:18

Re: För alla som kämpar på antar jag

Jag har också haft så. Två månader på rad. Lite orolig att jag ska få så denna månad också. Idag har jag en blahahig dag. Fock veta att en i kretsen blivit gravid på första försöket å säger åt mig att det kommer om du bara slappnar av...... :evil: Såna personer som kläcker ur såna kommentarer, fört...
av Grim
03 nov 2017, 13:54

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 406521

Re: För alla som kämpar på antar jag

Tar tillbaka det där om att jag inte haft särskilt mycket molvärk.. Den drog igång sen och har varit riktigt rejäl sen dess. Nu i 2 dagar har jag till och från varit så öm att det knappt går att sitta ordentligt. Så här pass mycket brukar jag inte känna. Måtte det bli något av det här nu då.
av Grim
02 nov 2017, 15:36

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 406521

Jisses vad det moler! Jag brukar i vanliga fall känna av ÄL tydligt med molvärk i ett par dagar innan, som sen släpper när ägget släpper. Nu är det extremt ömt på höger sida och moler ordentligt när jag sitter (släpper om jag står eller ligger ner). Gissar att det är boragon som orsakar det. Bara ho...
av Grim
02 nov 2017, 14:05

Då verkar vi vara två med kort stegring då :roll: om det blir rund ring som idag på em vid 15 men glad gubbe igår vid 19, har ägget släppt då redan? Fick till det igår kväll iaf så få se om det går idag också eller om det redan är försent :? Svårt att säga med säkerhet att ägget släppt. Men stegrin...
av Grim
01 nov 2017, 23:01

Nån som har erfarenhet av kort lh stegring? Har ju haft molvärk och andra äl känningar i flera dagar å igår morse visade det ingentint. Kände på mig på em att det var nått på g å fick då en glad gubbe på äl testet på kvällen när jag tog. Nu tog jag ett nytt test som visade rund ring bara? Var det e...
av Grim
01 nov 2017, 19:15

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning